امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۳۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۲۹۸۹۶-۷۱۴۱۳۶۰۲

به گزارش تفکر جوان، واحد صنعتی به نام ‘شرکت نسوز خوزستان’ با ایجاد ۱۶۰ فرصت شغلی بر اساس جواز تاسیس با سرمایه گذاری چهل میلیارد ریال و با تولید ظرفیت اسمی ۲۰ هزار تن در شهرک صنعتی شماره دو اهواز افتتاح شد.
در این واحد صنعتی آجر نسوز، دولومیت کلسینه، اجرام نسوز کوره تولید می شود.
بر اساس این گزارش واحد صنعتی دیگری در شهرک صنعتی شماره دو اهواز به نام ستاره ساز صنعت زاگرس با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور افتتاح شد.
این واحد صنعتی با ایجاد ۱۰فرصت اشتغالزایی و سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیون ریال و با تولید ظرفیت اسمی دو هزار و ۵۰۰ تن تیرچه فلزی فولادی افتتاح شد.
واحد صنعتی تولید پوشاک به نام فرامرز احمدی نژاد نیز با ایجاد ۱۲ فرصت اشتغالزایی وبا ظرفیت اسمی تولید ۲۵۰۰ هزار دست در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز افتتاح شد.
میزان سرمایه ایی که برای احداث این واحد صنعتی هزینه شده ۲۳ هزار و ۴۱۰ میلیون ریال اعلام شد.
همچنین امروز نهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال شهرک های صنعتی کشور به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی استان در سالن ورزشی نیشکرتوسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در افتتاحیه این مسابقات در محل سالن ورزشی نیشکر در اهواز بیان کرد: شهدای مدافع حرم بیانگر نقش مهم و موثر شهدا با عنوان عاملان همیشگی پیروزی کشور ایران در تمامی عرصه ها اعم از سیاسی،اقتصادی اجتماعی فرهنگی هستند.
علی یزدانی گفت: هدف ازبرگزاری چنین مسابقاتی افزایش تعامل بین کارکنان شهرک های صنعتی کشور و شناخت بیشتر آن ها از یکدیگر در راستای هم افزایی و هم پوشانی در مسیر تحقق اهداف سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان های کشور و ارتقای کیفی خدمات است.
وی افزود: تا زمانی که سلامت جسمی و روحی کارکنان تامین نشود نمی توان عملکرد مناسبی از کارکنان انتظار داشت .
با اشاره به اهمیت منابع انسانی عنوان کرد: منابع انسانی مهم ترین سرمایه دستگاه های اجرایی که وظیفه صیانت از ارزش های نظام ،تعالی رشد و توسعه کشور را بر عهده دارد لذا توجه ویژه به سلامت نیروی کار بهترین سرمایه است.
علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در سفری یک روزه به منظور افتتاح چهار پروژه اقتصادی و تولیدی وارد خوزستان شد.
وی پس از افتتاح این طرحها برای بهره برداری از پروژه تصفیه خانه فاضلاب رامهرمز خوزستان راهی این شهر می شود.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد