امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۵۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۱۲۴۳۹۹

به گزارش تفکر جوان، غلامرضا شریعتی در خصوص تجمع اعتراض آمیز عصر امروز مردم جلوی درب استانداری که در اعتراض به وضعیت چند روز اخیر استان خوزستان در خصوص قطعی آب، برق و تلفن انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اعتراض حق مردم است؛ به این اعتراضات احترام می گذارم و همواره در خدمت تمامی این عزیزان هستم.

وی ادامه داد: مردم عزیز ما طی چند مدت اخیر تحت فشارها و سختی های بسیار زیادی قرار گرفتند و من این حق اعتراض را برای آنها قائل هستم و خود نیز افتخار می کنم که خودم و خانواده ام نیز همین سختی ها به آنها وارد شد و در تمام این سختی ها پا به پای مردم بودم. من از آن دسته مسئولینی نیستم که خانواده ام در شهرهای دیگر زندگی کنند و همگی در همین استان هستیم. با تمام اینها، تمام اعتراضات این مردم عزیز را روی چشم می گذارم و آن را به دیده منت قرار می دهم.

استاندار خوزستان افزود: ما این اعتراضات را چراغ راه خودمان قرار می دهیم تا اگر ضعف یا نقصانی در کارمان وجود دارد، آنها را اصلاح کنیم. با تمام مردم از راه خبرگزاری ها، مطبوعات و رسانه ها سخن خواهم گفت و مشکلات کار را بیان خواهم کرد و توضیحاتی نیز در این خصوص ارائه خواهم کرد و باز هم تاکید می کنم که همیشه و در همه حال حق با مردم و ایراد از من است.

شریعتی عنوان کرد: طی اعتراض امروز بعد از ظهر به واسطه آقای ارزانی فرماندار اهواز، از مردم تقاضا کردم که به خاطر این که بحث در فضای آرام تر و مناسبت تر انجام گیرد، ۲۰ تا ۳۰ نفر به نمایندگی از مردم به درون استانداری بیایند، تا با آنها صحبت کنیم و حتی قائم مقام وزیر نیرو را موظف کردم تا به مردم پاسخ دهد. اما متاسفانه به دلایلی این امر محقق نشد. ما از مردم خواستیم ولی این کار را انجام ندادند و محل را ترک کردند. شاید آنها احساس کردند که صدای خود را به گوش ما رسانده اند. البته پیش از اعتراضات مردم، من خود نیز دغدغه کافی در خصوص این موضوع را داشتم، اما با این اعتراضات قطعا این دغدغه بیشتر و بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/ایسنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد