امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۵۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۸۰۷۲۳۳۳۳۷۲۹۸۹۰۴۶۴۷۴

به گزارش تفکر جوان، عبدالامیر شمخانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای توسعه ورزش کبدی در نقاط مختلف خوزستان برنامه ریزی‌هایی از سوی هیئت کبدی استان انجام شده که در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بنده یکی از بنیانگذاران کبدی در سطح کشور هستم، بیان کرد: ورزش کبدی یک ورزش بومی و محلی است که علاقه‌مندان زیادی دارد که در همین راستا هیئت کبدی خوزستان نیز در نظر دارد تا این ورزش در همه شهرستان‌های خوزستان راه اندازی شود.

دبیر هیئت کبدی خوزستان تصریح کرد: تا کنون کبدی در شهرهای مختلف از جمله خرمشهر، رامهرمز، شوشتر، سوسنگرد، اندیمشک، دزفول ماهشهر، سربندر و امیدیه راه اندازی شده و ورزشکاران این رشته مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه به بیان برنامه‌های هیئت کبدی خوزستان برای توسعه این ورزش در سراسر استان پرداخت و عنوان کرد: قصد داریم این ورزش جذاب و بومی در همه شهرستان‌ها راه‌اندازی شود تا علاقه‌مندان بتوانند به راحتی در محل زندگی خود در این رشته فعالیت کنند.

شمخانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کبدی یک ورزش بومی است باید با کارهایی که در سطح نقاط مختلف و شهرهای گوناگون استان خوزستان انجام می‌شود خود را به جایگاه اصلی و در خور شان استان برسانیم.

دبیر هیئت کبدی خوزستان عملکرد این هیئت در سطح استان را مطلوب دانست و اظهار امیدواری کرد در آینده فعالیت‌های بهتری انجام دهند.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد