امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۵۰۴۸۵

به گزارش تفکر جوان، بیژن عالیپور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در مراسم امضای این قرارداد اظهار کرد: مدل قراردادی مناطق نفت خیز جنوب برای توسعه میادین نفتی به تایید وزیر نفت رسیده و در هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب شده است.
‎حمید دریس، مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز گفت: مدل قراردادی مناطق نفت خیز جنوب در واقع یکی از مدل‌های قراردادی شرکت ملی نفت ایران است که به دلیل اینکه توسط مناطق نفت خیز جنوب تدوین، طراحی و پیشنهاد شده به نام این شرکت نامگذاری شده است.
‎وی افزود: در گام اول ۴ میدان کرنج، پارسی، رگ سفید و شادگان برای اجرای این مدل انتخاب شده‌اند تا در صورت کسب نتایج دلخواه بنا به تصمیم شرکت ملی نفت ایران در سایر میادین نفتی و گازی کشور اجرایی شود.
‎حسن درگاهی، مدیرعامل شرکت تنکو نیز با معرفی توانمندی‌های این شرکت از همکاری با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ابراز خرسندی کرد.
‎این تفاهم‌‎نامه و قرارداد محرمانگی روز یکشنبه، ۲۴ بهمن به امضای بیژن عالی‌پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و حسن درگاهی مدیرعامل شرکت تنکو رسید.
‎این چهارمین تفاهم‌‎نامه‌ای است که شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بر اساس مدل قراردادی پیشنهادی خود که به تصویب هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران رسیده است با شرکت‌های داخلی و خارجی منعقد کرده و طی آن شرکت تنکو متعهد شده است در مدت زمان حداکثر ۶ ماه طرح پیشنهادی خود را برای توسعه میدان شادگان ارائه کند.
انتهای پیام/ایسنا
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد