امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۴۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۳۷۴۶۵۸

به گزارش تفکر جوان، پس از روزهای سخت خوزستان، یکشنبه شب فرمانداران تعدادی از شهرها از جمله اندیمشک، شوش و… اعلام کردند مدارس صبح دوشنبه دایر هستند و شرایط این شهرستان ها در وضعیت کاملا عادی است. استاندار نیز طی پیامی اعلام کرد فرمانداران به تشخیص خودشان می توانند دستور تعطیلی مدارس را اعلام کنند.

هفت ساعت پس از انتشار اطلاعیه فرمانداران، خبرهای قطعی برق در شهر و روستاها یکی پس از دیگری منتشر شد و فرمانداران از صبح امروز مجبور شدند دستور تعطیلی تعدادی از مدارس روستاها را اعلام کنند.

مدارس اندیمشک، دهدز، ایذه، بخش شاوور و فتح المبین از جمله روستاهای حمزه، مجید، شهرک بختیاری، دوسلق، فرحان کبر، ترویح، شریول، مجید ضمدی، عنکوش، رقیوه، حمود و احرار از شهرستان شوش، هندیجان، بهبهان، امیدیه و تعدادی از روستاهای باغملک حوزه دوگچه، تل شور و پوتو به دلیل مشکلات جاده و سختی تردد در نوبت صبح تعطیل اعلام شدند. مدارسی که در اهواز برق ندارند نیز با تشخیص شورای معلمان می توانند اعلام تعطیلی کنند.

علت قطعی برق اهواز نیز از سوی فرمانداری، بارندگی و خاک آلود بودن تاسیسات برق اعلام شده که در برخی مناطق نیز برای جلوگیری از حادثه برق را قطع کرده اند.

معاون سیاسی استاندار نیز دیشب در خصوص قطع برق اخیر اعلام کرد که قطعی های جمعه شب به دلیل گرد و خاک و رطوبت در خطوط توزیع بود که طولانی شد. ولی این اختلالات اکنون در خطوط عادی و ترانس هاست که در کوتاه مدت قابل رفع است.

برق سه درصد از مناطق اهواز از بامداد امروز قطع شد و همچنان این مناطق در خاموشی به سر می برند.

رئیس روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز گفته است که هم اکنون برخی مناطق اهواز برق ندارند که در حال انجام اقدامات اصلاحی در این مناطق هستیم و تا ساعتی دیگر این مناطق برقدار می‌شوند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد