امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۲۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۳۲۴۹۵۶

به گزارش تفکر جوان، بارش برف و برودت هوا در برخی از استان های کشور و آبگرفتگی و احتمال جاری شدن سیل منجر به تعطیلی مدارس شد.
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس خوزستان 
در پی قطعی برق و آب، مدارس برخی مناطق و شهرستانهای خوزستان در یک یا دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شد.
در اهواز تعطیلی مدارس به عهده شورای معلمان گذاشته شده است و در اطلاعیه مربوطه آمده است:

با توجه به قطعی آب و برق برخی مناطق مسکونی شهر اهواز و اعلام نشدن تعطیلی از سوی ستاد بحران شهرستان اهواز، به اطلاع می رساند با تشکیل شورای دبیران و هماهنگی با اداره متبوع نسبت به تعطیلی مدرسه خود اقدام کنند. ضمنا، اولیای دانش آموزان را در جریان تعطیلی مدرسه قرار دهید.

مدارس حوزه دوگچه، تل شور و پوتو به دلیل مشکلات جاده و سختی تردد امروز ۲۵ بهمن ماه تعطیل شد. همچنین بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان مدارس تایم صبح ۲۵ بهمن ماه الوارگرمسیری تعطیل شد.

مدارس استان قزوین در همه مقاطع در شیفت بعد از ظهر تعطیل شد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دلیل بارش برف و یخبندان معابر تمامی مدارس در شیفت بعد از ظهر استان قزوین تعطیل است.

یوسف خدایاری اظهارداشت: بارش برف در روز گذشته و یخ زدن سطح معابر موجب بروز مشکلاتی در تردد دانش آموزان شده به همین دلیل مدارس تمام مقاطع تحصیلی استان در مناطق ۱۴ گانه بعد از ظهر تعطیل است.

وی افزود: همچنین به دلیل بارش برف و برودت هوا، آزمون علمی-عملی هنرستان ها فنی و حرفه ایی برگزار نمی شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: تاریخ برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می شود.
مدارس استان همدان در نوبت بعدازظهر تعطیل شد

بارش برف، یخ‌زدگی معابر و برودت هوا تمام مقاطع تحصیلی مدارس استان همدان در نوبت بعدازظهر امروز ۲۵ بهمن ماه را تعطیل کرد.

بنابر اطلاعیه آموزش و پرورش استان همدان، به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح جاده ها و معابر عمومی، تمامی دوره های تحصیلی در سراسر استان در نوبت بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه تعطیل است.

همچنین تمام کلاس های آموزشی و بخش اداری دانشگاه آزاد اسلامی همدان امروز دوشنبه ٢۵بهمن به علت ریزش سنگین برف و برودت هوا تعطیل است.

نوبت عصر مدارس پردیس، فیروزکوه، رودهن، دماوند، شهریار و ملارد امروز تعطیل است
تمام مقاطع تحصیلی مناطق پردیس، فیروزکوه، رودهن، دماوند، شهریار و ملارد به علت برودت هوا، بارش برف و یخبندان در نوبت بعد از ظهر امروز، دوشنبه ۲۵ بهمن ماه ۹۵ تعطیل است.

همچپنین تمام پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی مناطق رباط کریم، شهرقدس و نواحی یک و دو بهارستان در نوبت بعد از ظهر امروز، دوشنبه ۲۵ بهمن ماه ۹۵ تعطیل است.

برف مدارس برخی شهرهای آذربایجان غربی را تعطیل کرد 
بر اساس این اطلاعیه امروز دوشنبه مورخ ۲۵ بهمن، مدارس ابتدایی نواحی یک و دو ارومیه و شهرستان پیرانشهر، در نوبت بعد از ظهر تعطیل اعلام می شود.

این اطلایه می افزاید در پی بارش برف در شهرهای آذربایجان غربی احتمالی تعطیلی برخی مدارس وجود دارد که از طریق آموزش و پرورش اطلاع رسانی می شود.

بارش شدید برف از یکشنبه شب در برخی شهرهای استان آغاز شده و موجب اختلال در روند تردد مردم در معابر و محورهای شهری و جاده ای شده است.

انتهای پیام/ فارس
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد