امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

n1pcz-crop-c0-5__0-5-800x533-75

به گزارش تفکر جوان:

شرح بازی

دربی هشتاد و چهار به نفع الستقلال به پایان یافت، پایان خوشی برای منصوریان که در قالب سرمربیگری استقلال را هدایت کرد و توانست رکورد پرسپولیس را در دربی هشتاد و چهار بشکند.

استقلال سه حمله بر روی دروازه‌بان پرسپولیس انجام داد که هر سه حمله به گل تبدیل شد و به همه هواداران پرسپولیس نشان داد که این تیم ضعف‌های زیادی در خط دفاع دارد و حتی حمله این تیم نیز با مشکلات زیادی روبرو است، حمله‌ها پرسپولیس یکی پس از دیگری ناکام می‌ماند و طارمی همه موقعیت‌های بدست آمده خود را از دست می‌داد تا به شکست خوردن این تیم کمک بیشتری کند و بازی در کمال ناباوری هواداران پرسپولیس با برد استقلال به پایان یافت.

در آخر بازی سیدجلال با رحمتی درگیر شد و این درگیری باعث شد تا رحمتی دروازه‌بان استقلال از بازی اخراج شود و از بازی بعد محروم شود، اما اخراج دروازه‌بان این تیم هم کمکی به پرسپولیس نکرد و پرسپولیس نتیجه را به استقلال واگذار کرد.

ماجرای درگیری رحمتی و سیدجلال

این درگیری از مصدومیت رحمتی در دقایق پایانی آغاز شد که وقتی سیدجلال به تندی از خود خواست روی پا بایستد با واکنش تند رحمتی همراه شد. این دو بعد از دریافت کارت زرد از هم فاصله گرفتند اما بعد از گل پرسپولیس رحمتی، سید را درون دروازه شارژ کرد تا با کارت زرد دوم اخراج بشود. او با صرف زمان زیاد از بازی بیرون رفت و در حالی که زیر پرتاب اشیا هواداران پرسپولیس قصد رفتن به تونل را داشت با سوت داور به سرعت به زمین بازگشت تا فتح دربی را جشن بگیرد. جالب اینکه کری او و سیدجلال باز هم ادامه داشت تا صحنه‌هایی نه چندان خوشایند در دربی ثبت شود. البته مشخصا هر دوی این بازیکنان تحت تاثیر فضای دربی قرار گرفته بودند والا چه کسی که نداند رحمتی و سیدجلال ارتباط خوبی با هم دارند.

بعداز بازی سرمربیان دو تیم برای صحبت‌های لازم درباره بازی به جمع خبرنگاران پیوستن و نظرات خودشان را درباره بازی به خبرنگاران گفتند و پاسخگوی سوالات متعدد خبرنگاران شدند.

برانکو: رحمتی در درگیری مقصر بود

برانکو درخصوص دربی گفت: بازی بسیار خوب و زیبا را دیدیم که یک یک دربی درخشان با گلهای زیاد بود. من به استقلال تبریک می گویم و همینطور از هواداران و بازیکنانم تشکر می کنم. با احساسات زیادی این بازی را انجام دادیم و هیچ ایرادی نمی توانم از آنها بگیرم. از هواداران تشکر می کنم که در باخت نیز بزرگ بودند. فقط متاسفم که در بزرگترین بازی لیگ نتوانستیم آنها را شاد کنیم. هواداران خواست بازیکنان ما را دیدند و از آنها بابت تشویق بعد از پایان بازی تشکر می کنم. مطمئن هستم با کمک هواداران، به هدفی که داریم خواهیم رسید.

او  درباره نیمه دوم اظهار داشت:دربی به این شکل است و برنده شدن در آن شکل خاصی دارد. اما این بازی یک فوتبال است. در نیمه دوم بازی یک گله شده بود و ما شانس های زیادی داشتیم. روی دروازه آنها خیمه زده بودیم اما زمان کافی برای مساوی کردن نداشتیم. یک بار دیگر از هواداران عذر خواهی می کنم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص درگیری سید جلال و رحمتی توضیح داد: متوجه نشدم چرا درگیری رخ داد اما ظاهرا رحمتی نیز مقصر بود که اخراج شد. بازیکنان من برای این بازی آماده بودند و این آمادگی را نشان دادند. در نشست خبری دیروز نیز گفتم که استقلال تیم بسیار خوبی است و دربی معیار خاصی ندارد. دربی بازی بسیار خوبی بود و این بار استقلال برنده شد.

منصوریان: ۵ بازیکن باید اخراج می‌شدند

علیرضا منصوریان  سرمربی تیم استقلال بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل پرسپولیس در دربی ۸۴ گفت: اول از همه به هواداران استقلال و فوتبال ایران تبریک می‌گویم، به خاطر این فوتبال زیبا. ما به خاطر ۴۸ ساعت وقت کمتری که نسبت به پرسپولیس برای ریکاوری داشتیم باید تمهیدات دیگری می‌اندیشیم. بچه‌ها می‌دانستند از پرسپولیس چه می‌خواهند و تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

سرمربی آبی‌ها در پایان با تشکر ویژه از علیرضا فغانی به عنوان داور بازی از او به عنوان داوری فراتر از آسیا یاد کرد و گفت: من بارها به بازیکنانم تذکر داده بودم وارد فضاهای منفی نشوند تا حواشی‌ای که شاهد آن بودیم اتفاق نیفتد. معمولا وقتی تیم‌ها عقب می‌افتند فضا را به سمتی می‌کشانند که زیاد حضور بازیکنان جوان ما در آن مناسب نبود و با وجود تمام تذکراتی که به آنها داده بودیم این اتفاق افتاد. در آن صحنه پایان بازی که فغانی رحمتی را اخراج کرد به نظر من ۵ بازیکن هم از استقلال هم از پرسپولیس باید کارت قرمز می‌گرفتند و به هیچ وجه این صحنه‌ها را چه از بازیکنان خودمان و چه بازیکنان حریف تایید نمی‌کنم.

هادی طباطبایی:دربی همیشه بازی جذابی است

پیشکسوت استقلال درخصوص دربی به خبرنگار ما گفت: دربی همیشه بازی هیجان‌انگیزی برای هر دو تیم بوده است و شرایط این بازی همیشه متفاوت بوده نسبت به بازی‌های دیگر، معمولا این بازی جذاب است. پرسپولیس به دلیل این‌که تیمش عقب افتاده بود فشارهای زیادی روی دروازه استقلال وارد می‌کرد که این فشارها با تدابیر دفاعی خوبی که منصوریان چیده بود نتوانست به تیم پرسپولیس کمکی کند، اما دفاع استقلال نیز می‌توانست بهتر از این بازی را کنترل کند.هادی طباطبایی درباره درگیری رحمتی و سیدجلال اظهار داشت: من نمی‌توان درباره اخراج رحمتی نظری دهم اما این درگیری‌ها در دربی طبیعی است و مشکلی نیز برای برد استقلال به وجود نیامد.

او در ادامه گفت: داور قصد داشت تا اتمام بازی را اعلام کند  و وقتی درگیری بین بازیکنان به وجود آمد مقداری دیرتر سوت پایان زده شد  اما پرسپولیس آنقدری فرصت نداشت تا از اخراج رحمتی استفاده کند، این دروازه‌بان بازیکن خوبی است و شرایط خوبی دارد امیدوارم که این روند برد استقلال همچنان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/نوآوران

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد