امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۲۰۸۰۹۱۷۰۳۴۷۶۲۵۱۴۴۳۷۹۴

تفکر جوان: عبدالنبی سواعدی اظهار داشت: مرکز آموزش فنی حرفه‌ای خواهران شهرستان شوش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

وی افزود: عملیات ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شوش از سال ۱۳۸۷ آغاز و با مساحت یک هزار و ۶۴۰ متر و زیر بنای یک هزار و ۵۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در ارتباط با اعتبار ساخت این مرکز گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شوش با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال و از منابع  استانی ساخته شده است.

وی ادامه داد: بخش‌های مختلف مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شوش شامل سایت اداری، کارگاه‌ها، پارکینگ، محوطه و فضای سبز، حراست، انبار مرکز، پست برق و نمازخانه است.

سواعدی بیان کرد: در این مرکز سه کارگاه جداگانه کار آموزش به بانوان را انجام می‌دهند که کارگاه اول شامل: دوخت انواع کیف‌های جیبی و زنانه و کیف‌های دانشجویی است.

وی گفت: کارگاه دوم مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شوش شامل: عکاسی دیجیتال، تدوین فیلم و صدا و کارگاه سوم نیز شامل آموزش تولید و نگهداری گیاهان آپارتمانی، تولید سیر در منزل و پرورش قارچ آموزش داده می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان اضافه کرد: هر کدام از کارگاه‌های این مرکز آموزش، مربی‌های مربوط به حرفه خود را دارد که کار آموزش به بانوان را انجام می‌دهند.

سواعدی خاطرنشان کرد: جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع و اطلاع‌رسانی مناسب به مراجعان از مهمترین وظایف مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای است که در این مسیر گام بر می‌داریم.

گفتنی است که آئین بهره برداری مرکز آموزش فنی حرفه‌ای خواهران شوش با حضور مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای خوزستان، آیت‌الله سید محمد امام، امام جمعه شوش، سید راضی نوری، نماینده  مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، رضا نجاتی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد