امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۴۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۵۰۴۳۷

به گزارش تفکر جوان، کوروش بهادری در جلسه ستاد مدیریت بحران خوزستان که شنبه شب(۲۳ بهمن ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که از عصر یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور شاهد افزایش ابر و بارش تا اواسط روز سه شنبه در خوزستان خواهیم بود.

وی افزود: این بارشها همراه با رعد و برق هستند و احتمال بارش تگرگ و ریزش برف نیز در ارتفاعات زاگرس وجود دارد. این بارشها در مناطق شمالی و شرقی خوزستان شدیدتر خواهند بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان نسبت به طغیان رودخانه ها در روزهای آینده هشدار داد و بیان کرد: به ویژه در حوضه های زهره و مارون احتمال طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست. شهرهای امیدیه، ایذه، باغملک، هندیجان و بهبهان می توانند از نقاط حادثه خیز احتمالی در سیلاب روزهای آینده باشند.

بهادری عنوان کرد: از روز چهارشنبه هفته جاری با ورود مجدد یک سامانه بارشی پرقدرت، پیک دوم بارشها را تا شنبه هفته آینده به صورت متناوب خواهیم داشت، به صورتی که حجم بارندگی در برخی از شهرهای شرق استان به ۸۰ میلیمتر خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در روزهای آینده خلیج فارس مواج خواهد بود بنابراین توصیه می شود که در این مدت از دریاروی قایق های کوچک جدا جلوگیری شود.

انتهای پیام/ایسنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد