امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

photo_2017-02-12_08-47-01

به گزارش خبرنگار تفکر جوان از شادگان، نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار بر ضرورت استفاده کارفرمایان شادگانی از فرصت بخشودگی جرائم بیمه ای تاکید کرد و گفت: کارفرمایان شادگانی فرصت بخشودگی جرائم بیمه ای را از دست ندهند.
وی با اشاره به تصویب نامه هیئت وزیران و موضوع آیین نامه اجرایی ماده (۱۳) قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مالیاتهای مستقیم در خصوص بخشودگی جرائم بیمه ای واحدهای فعال تولیدی ، صنعتی و خدماتی اظهار داشت این قانون در راستای اجرای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار و حمایت از واحد های فعال تولیدی و صنعتی اعم از حقیقی و حقوقی و دولتی و غیر دولتی ابلاغ شده است.
آلبوغبیش تصریح کرد شهرستان شادگان در سالجاری و سنوات اخیر از انواع حوادث طبیعی غیر مترقبه اعم از خشکسالی، ریزگردها ، طوفان و… متضرر شده و بخشودگی جرائم بیمه ای باید در اولویت قرار گیرد.
معاون فرماندار شادگان با اعلام آمادگی فرمانداری و بخشداریهای تابعه و اداره صنعت معدن و تجارت در جهت همکاری در این راستا یادآور شد مهلت بخشودگی جرائم حداکثر تا تاریخ ۱۸/۱/۹۶ تعیین شده و مشمولان آیین نامه مذکور در مهلت باقیمانده باید با احراز دلایل ابرازی به اداره تامین اجتماعی شهرستان مراجعه کنند.
آلبوغبیش ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح موجبات ایجاد بستری مناسب در جهت توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال را مهیا و فراهم سازد.ناصرحکیمی خبرنگارشادگان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد