امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۱۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۲۲۱۵۷-۷۱۳۹۶۹۹۷

به گزارش تفکر جوان، مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی از ۱۹ بهمن‌ ماه با حضور ۸۵ وزنه بردار از ۱۸ استان در اهواز برگزار شد و تا روز ۲۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
این مسابقات در ۸ وزن برگزار می شود و نفرات اول تمامی اوزان به جمع ملی پوشان در اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.
در دسته ۵۶ کیلوگرم این رقابت ها حسن گل پرور از همدان با وزنه ۲۳۴ کیلوگرم عنوان اول را به خود اختصاص داد همچنین مهدی دبیرانی از زنجان و مهران قاسم زاده از هرمزگان به ترتیب با احتساب وزنه های ۲۱۸ و ۲۱۳ کیلوگرم مقام دوم و سوم را کسب کردند.
در دسته ۶۲ کیلوگرم یعقوب پشوتنی از بوشهر با احتساب وزنه ۲۶۸ کیلوگرم عنوان اول را کسب کرد. در این دسته مهدی امیری از تهران با وزنه ۲۴۹ کیلوگرم و محمد محمدی از کرمانشاه با رکورد ۲۴۵ کیلوگرم مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در دسته ۶۹ کیلوگرم سجاد بهروزی از فارس با رکورد ۲۹۶ کیلوگرم به مقام اول دست یافت و مصطفی زارعی نیز با احتساب وزنه ۲۹۵ کیلوگرم عنوان دومی را به خود اختصاص داد. در این دسته از رقابت ها سام مقتدر از هرمزگان با وزنه ۲۸۳ سوم شد.
در دسته ۷۷ کیلوگرم ایمان شاه قولیان از فارس با احتساب وزنه ۳۰۸ کیلوگرم اول شد همچنین حسین غزالیان و عباس زندی از استان های مازندران و همدان به ترتیب با احتساب رکوردهای ۳۰۵ و ۳۰۲ کیلوگرم، به عنوان دوم و سوم دست یافتند.
این مسابقات در چهار وزن ۱۰۵،۹۶،۸۵ و فوق سنگین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد