امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۵۰۱۸۶

به گزارش تفکر جوان، این رقابت‌ها روز شنبه (۱۶ بهمن‌ماه) در میدان سوارکاری برق منطقه‌ای و با شرکت ۶۵ راس اسب در هفت کورس به انجام رسید.

در کورس اول این مسابقات، محسن یزدانفر با اسب “نور زمرد” به مالکیت مهدی سلیم‌پور از شوش دانیال به مقام نخست دست یافت، ‌سیدرسول موسوی با اسب “نهیب السادات” به مالکیت سیدهاشم سیدلطیفی از اهواز عنوان دوم را کسب کرد و امین جلیلی نیز با اسب “مختار پیمان” به مالکیت سعید بریحی از آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت.

در کورس دوم نیز محمد سپهوند با اسب “‌گرگرعلیا” به مالکیت مهدی رسته از رامهرمز به مقام قهرمانی رسید و پس از وی ابوالفضل دهقان با اسب “لیون سوسنگرد” به مالکیت سعید سواری از سوسنگرد دوم شد و مرتضی نجات با اسب “گالان” به مالکیت سروش عیدی‌وندی از آبادان در مکان سوم ایستاد.

در کورس سوم، ابوالفضل دهقان با اسب “نصیر فیصل” به مالکیت امین فیصلی‌زاده از اهواز اول شد و علی سرخه با اسب “مرسال” به مالکیت سیدحسن غبیشاوی از شادگان و حسین دورقی با اسب “نریمان فردوس” به مالکیت محمدعلی کوچکی از شوشتر به ترتیب رده‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در کورس چهارم، مرتضی نجات با اسب “لهیب نار” به مالکیت احساس مرادی از آبادان، ‌ابوالفضل دهقان با اسب “‌نظر قلی اردکان” به مالکیت معمار مهدی‌زاده از یزد و موسی محمدی با اسب “‌نارشادگان” به مالکیت صلاح شاوردی از شادگان به ترتیب در مکان اول تا سوم ایستادند.

در کورس پنجم، ابوالفضل دهقان با اسب “لاشریک ال شویزد” به مالکیت عماد آلبوغبیش از شادگان بر سکوی نخست ایستاد، امین سگوند با اسب “‌نرون مسعود” به مالکیت یزدان علیخانی از شوش مکان دوم را به خود اختصاص داد و حاتم فرحانی با اسب “‌مهیب محسنی” به مالکیت کمال محسنی‌پور از اهواز سوم شد.

در کورس ششم، ابوالفضل دهقان با اسب “‌متین خان”‌ به مالکیت منصور دهقان‌پور از یزد رده نخست را به خود اختصصا داد و پس از او بهمن یک خلیلو با اسب “‌لودر دزفول” به مالکیت محمد بارانی از دزفول و علی زارعی با اسب “مروان دانیالی” به مالکیت محسن زاهدی اصل از شوش به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

در کورس نهایی نیز بهمن یک‌خلیلو با اسب “لرد قنبری” ‌به مالکیت بهرام قنبری از دزفول عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، ابوالفضل دهقان با اسب “‌نریمان حیدری” به مالکیت محمدتقی نقدی از یزد در جایگاه دوم ایستاد و علی زارعی با اسب “‌فرخ خان رفیع” به مالکیت سیدمحمدرضا علم‌شاه از دزفول در مکان سوم قرار گرفت.

به گزارش تفکرجوان، در این هفته از مسابقات سوارکارانی از استان‌های یزد، تهران، ‌آذربایجان، لرستان، ‌خوزستان و بوشهر با یکدیگر رقابت کردند.

 

 

انتهای پیام/ایسنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد