امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

۵۸۰۷۳۹۶_۴۱۶

به گزارش تفکر جوان، پس از نشست «یک روز به خصوص»، فیلم «خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی پخش شد که استقبال همگان را برانگیخت. گفتنی است این اولین حضور الناز شاکردوست در مقام بازیگر بعد از دو سال بود که خود این عزلت‌نشینی را معلول تجربه مرگی که چند سال پیش داشته می‌داند.

سومین فیلمی که امروز به نمایش درآمد «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله بود که عادل فردوسی‌پور نیز برای تماشای این فیلم به کاخ جشنواره آمد. سالن برای تماشای این فیلم پر شده بود و گمانه‌زنی‌هایی می‌شد که برای نشست خبری این فیلم، همایون شجریان وارد کاخ رسانه شود که این اتفاق نیفتاد؛ نه همایون شجریان آمد و نه آقای کارگردان.

حمید نعمت الله که به علت فیلمبرداری فیلم «شعله‌ور» در زابل به سر می‌برد، به دلیل احترامی که برای خبرنگاران قائل بود، تلفنی در این نشست حضور پیدا کرد.

گفتنی است؛ پیشتر برای نشست خبری این فیلم لیلا حاتمی با خبرنگاران بحث کرده بود که امروز اظهار داشت: منظور من همه خبرنگاران نبودند و روی سخن من با آن‌هایی بود که زمانی که خسته بودم و شرایط مصاحبه نداشتم، می‌خواستند از من مصاحبه بگیرند.

فیلم آخری که شب قبل در کاخ جشنواره به نمایش درآمد، «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی بود. با این که پیش از فیلم گمانه زنی های بسیاری راجع به آن می‌شد و همه منتظر تماشای فیلم بودند، اما در زمان اکران تعداد زیادی از حاضران از سالن نمایش فیلم خارج شدند. مسعود فراستی منتقد برنامه سینمایی هفت نیز در دقیقه بیست و شش این فیلم از سالن خارج شد.

انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد