امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۲۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

وزنه-برداری
به گزارش تفکرجوان، سیدعلیرضا قریشی، رییس هیات وزنه برداری اظهار کرد: ‌این مسابقات از روز سه شنبه به مدت سه روز با حضور وزنه برداران ۲۴ استان و با عنوان “نکوداشت حضرت آیت الله موسوی جزایری” در اهواز برگزار می شود.
وی بیان کرد: این مسابقات بدون حضور نفرات فعلی حاضر در اردوی تیم ملی برگزار می شود و افرادی که بتوانند در این انتخابی، ‌رکورد قابل ملاحظه ای را به ثبت برسانند به نفرات حاضر در اردوی تیم ملی اضافه می شوند.
 رییس هیات وزنه برداری خوزستان با بیان این که استان آمادگی خوبی برای میزبانی از این رقابت ها دارد، گفت: شهرداری اهواز، دانشگاه علوم پزشکی و شرکت های مناطق نفت خیز جنوب و حفاری، کمک های خوبی برای برگزاری هر چه بیشتر این رقابت ها به ما داشته اند. همچنین جا دارد از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز قدردانی کنم.
وی با اشاره به حضور تیم نفت اهواز در این رقابت ها، عنوان کرد: ‌نماینده استان با هشت ورزشکار در این مسابقات شرکت می کند و تیم از آمادگی نسبی برخوردار است. سال گذشته پنج وزنه بردار استان در همین مسابقات موفق به کسب مقام شدند ولی اکنون یا بازنشسته شده اند یا مصدوم هستند و به همین دلیل آن ها را در اختیار نداریم ولی تلاش شده است با پتانسیلی که استان دارد، در این پیکارها شرکت کنیم.
انتهای پیام/فارس
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد