امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۳۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

Logo-01_40x30 (1)

به گزارش تفکرجوان، مهدی محمودی وکیل بین‌المللی فوتبال جهان در گفت و گو با خبرنگاران درباره محرومیت استقلال گفت: طبق قانون نقل و انتقالات فیفا هر باشگاهی که از سوی فیفا محکوم  به پرداخت هزینه شود ۳۰ روز مهلت دارد. اگر این محرومیت برای اولین اتفاق بیافتد فیفا تنها باشگاه متخلف را جریمه نقدی می‌کند اما در مورد استقلال این اتفاق چندین بار رخ داده است که فیفا این محرومیت را برای آن‌ها در نظر گرفته است.

وی افزود: استقلال در مورد پرداخت بدهی به بازیکنان خارجی چندین بار با اخطار مواجه شده است و هزینه‌های آن‌ها را پرداخت نکرده و به همین دلیل محکوم شده است.

این وکیل بین‌المللی در مورد اینکه استقلال می‌تواند رأی را برگردانند یا خیر اظهار کرد: خیلی بعید است که پرونده استقلال در دادگاه حکمیت ورزش  (CAS) رأی بیاورد به هر حال استقلال تا به حال چندین نامه از فیفا داشته و به آن‌ها اخطار داده بودند که بدهی بازیکنان خارجی را پرداخت کند اما متأسفانه مسئولان این باشگاه مدام کوتاهی کردند و به نامه‌های فیفا توجهی نداشتند و به همین دلیل فکر می‌کنم نتوانند در دادگاه رأی را برگردانند.

محمودی عنوان کرد: استقلال نه تنها در مورد بازیکنان خارجی به درستی مطابات آن‌ها را پرداخت نکرده است در مورد بازیکنان داخلی هم این مشکلات را دارد به همین دلیل به نظرم این رأی تا حدودی درست است و البته که این باشگاه هم ۲۱ روز برای اعتراض فرصت دارد که متأسفانه زمان کمی هست به هر حال به نظرم این باشگاه نمی‌توانند رأی را برگردانند چرا که مستندات آن‌ها در فیفا هست و بی توجهی اخظارهای فیفا کار دست آن‌ها داد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه اگر استقلال در بازی با السد کارت قرمز بگیرد در بازی مقابل پرسپولیس محروم می‌شود عنوان کرد: قبلاً این موضوع به همین صورت بوده است اما قوانین کنفدراسیون آسیا در سال ۲۰۱۶ تغییر کرده است و کارت قرمز و زرد در محرومیت بازیکنان تأثیری نخواهد داشت.

انتهای پیام/پانا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد