امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۰۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۱۱۰۳۱۸۱۰۱۰۶۷۰۹۷۷۰۴۸۴

به گزارش تفکر جوان، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و به منظور بزرگداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشن‌های گوناگونی در نقاط مختلف کلانشهر اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: برای گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز جشن‌هایی را تحت عنوان «شب‌های پیروزی» در مناطق هشت‌گانه برگزار می‌کند که از امروز آغاز می‌شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز در همین ارتباط توضیح داد: به منظور بزرگداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار در پارک زیتون و پارک میثاق برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر روز جمعه ۱۵ بهمن ماه جشن «شب‌های پیروزی» در بوستان ۴۲ هکتاری از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو برگزار می‌شود و مردم اهواز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

آهن‌جان در ادامه به برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک اشاره کرد و گفت: این جشن روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه در پارک شهید علی هاشمی منطقه پادادشهر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن «شب‌های پیروزی» از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه در کوی علوی انجام می‌شود، همچنین در همین روز جشن بزرگی در پارک کوهساران از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه هفت برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز با اشاره به برگزاری جشن دهه فجر در پارک صداقت عنوان کرد: این برنامه از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۸ روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه نیز به مناسبت بزرگداشت دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم جشن بزرگ «شب‌های پیروزی» از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه سه برگزار می‌شود که برنامه‌های متنوعی در این جشن به اجرا در می‌آید.

به گفته آهن‌جان جشن بزرگداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه پنج نیز در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در پارک چکاوک اهواز اجرا می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز یادآور شد: اجرای نمایش، سخنرانی، مسابقه آموزش شهروندی، اجرای خوانندگان و پخش موسیقی از جمله برنامه‌های جشن‌های «شب‌های پیروزی» در اهواز است.

انتهای پیام/ تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد