امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۲۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۷۶a5575-0fff-4787-9678-97bc7f9118b5

به گزارش تفکر جوان، تیم های صنعت نفت آبادان و نفت تهران در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر ایران روز جمعه از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.

*نفت تهران در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی حضور دارد. آنها در صورت شکست تیم ابادانی می توانند دو سه پله صعود داشته باشند و شکست در این مسابقه هم می تواند رتبه تیم دایی را دو رقمی کند.

*صنعت نفت هم در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی جای دارد. آنها با شکست نفت تهران می توانند یک پله صعود کنند اما شکست آنها می تواند این تیم طلایی پوش را تا رده سیزدهم پایین بیاورد.

*دیدار رفت این دو تیم در تهران با نتیجه ۲-۱ به سود نفت تهران به اتمام رسید. در آن مسابقه هدایت نفت آبادان بر عهده نادر دست نشان بود و آنها اولین شکست خود را تجربه کردند.

*ایگور پراهیچ، اکبر صادقی و علی عزتی سه بازیکن تیم نفت هستند که به دلیل محرومیت نمی توانند تیم خود را همراهی کنند. اما تیم صنعت نفت بدون محروم در این مسابقه حاضر خواهد شد.

*هفته گذشته تیم آبادانی در اصفهان مقابل سپاهان به تساوی بدون گل رسید و نفت در تهران مقابل استقلال خوزستان با نتیجه ۱-۱ متوقف شد.

*علی دایی و تیمش در نیم فصل دوم هنوز به بردی دست پیدا نکرده اند.

*این دو تیم در تاریخ لیگبرتر ۷ بار به مصاف هم رفته اند ۴ برد برای نفت تهران و سه برد برای تیم آبادانی به ثبت رسیده است.

*رضا نوروزی سابقه حضور در تیم نفت تهران را در کارنامه خود دارد و حالا باید با تیم سابق خود بازی کند.

انتهای پیام/فارس

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد