امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۳۰۷۳۷۷

به گزارش تفکرجوان، علی ربیعی صبح  پنجشنبه در حاشیه افتتاح کارخانه اسپیرال شرکت لوله سازی اهواز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای کار دولت تدبیر و امید توجه به بخش کشاورزی و تامین آب مورد نیاز آن ها یکی از اولویت ها وسیاستهای دولت قرارگرفت وسعی شد با اقتصادی کردن آب نیازهای این بخش به خوبی تامین شود.
وی افزود: همچنین درخوزستان و بسیاری از استان های دیگر برنامه های مختلفی در بحث انتقال آب، آبیاری های قطره ای و زهکشی ها صورت گرفته است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: کارخانه اسپیرال در دو صنعت نفت و آب کاربرد دارد و برای نخستین بار لوله های ۲۴ و ۱۰۰ اینچ در این کارخانه تولید شده و ما را از واردات بی نیاز می کند.
وی بیان کرد: برخی از لوله های صنعت حفاری نیز که تاکنون وارد کشور می شد دیگر در این کارخانه تولید می شود و در راستای اقتصاد مقاومتی گام بزرگی محسوب می شود.
ربیعی تصریح کرد: این کارخانه ۲۶۱ شغل را از همان ابتدا ایجاد کرده و تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت اشتغال این استان دارد.
وی اظهار کرد: هزینه ابتدایی راه اندازی این کارخانه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده و تاکنون باتوجه به پروژه هایی که در دست انجام است ۱۱۰ میلیون تن سفارش کار برای تولید گرفته شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با راه اندازی این کارخانه اسپیرال ضمن کمک شایان به تولید داخل ،از خروج ارز نیز از کشور جلوگیری شده است.
وی بیان کرد: امید است با گسترش مشاغل جانبی این کارخانه تعداد بیشتری از نیروهای این استان مشغول بکار شوند.
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح پنجشنبه به همراه استاندار خوزستان و جمعی از نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح کارخانه اسپیرال شرکت لوله سازی اهواز حضور یافت و در بازدید از این کارخانه با تعدادی از کارگران این شرکت گفت و گو کرده و مسائل و مشکلات آن ها را جویا شد.

اتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد