امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۰۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

۵۷۸۵۴۲۴_۴۳۹

به گزارش تفکرجوان، در حالی روز سوم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در کاخ رسانه به کار خود پایان داد که قبل از نمایش اولین اکران فیلم‌های سینمایی یعنی زمان فرش قرمز، عوامل فیلم «ماجان» جای خالی مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی را حس کردند. حتی در ادامه، اصلانی در نشست خبری حضور پیدا نکرد و فقط مهتاب کرامتی حاضر شد.

حواشی «ماجان» کماکان ادامه داشت تا جایی که عوامل این فیلم به مشکل صدا که از روز اول برخی فیلم‌ها با آن درگیر بودند، اعتراض کردند.

در امتداد حواشی فیلم‌ها، بازیگران اصلی «دریاچه ماهی» نیز در نشست خبری دیده نشدند و با دیگر عوامل، مراسم به کار خود پایان داد.

حضور مدیران ارشد سینمایی یعنی حجت الله ایوبی و حبیب ایل بیگی در سالن نمایش فیلم‌های «دریاچه ماهی» و «ویلایی‌ها» در نوع خود جالب بود؛ چنانچه تا پایان نمایش فیلم از سالن خارج نشدند.

از میان فیلم‌هایی که روز گذشته به نمایش درآمد، فیلم «ویلایی‌ها» بیشترین بازخورد مثبت را از سوی منتقدان و اهالی رسانه کسب کرد.

آخرین سانس نمایش به فیلم «نگار» اختصاص داشت که این فیلم نیز مورد استقبال قرار گرفت.

در روز سوم، مخاطبان و اهالی رسانه تقریبا روز خنثایی را پشت سر گذاشتند اما نکته جالب برگزار شدن فرش قرمز و نمایش اولین فیلم در زمان تعیین شده قبلی بود.

شب گذشته، شاهد حضور سینماگرانی چون مصطفی کیایی، سیاوش حقیقی، محمد حسین مهدویان، هادی حجازی فر، جواد عزتی، سعید راد، مسعود آب پرور، محسن کیایی و … در برج میلاد بودیم.

انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد