امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۱۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

Jalali-04_40x30

به گزارش تفکر جوان،  مجیدجلالی سرمربی تیم پیکان درباره وضعیت تیمش در شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ گفت: تیم ما نیم فصل اول را با نتیجه خوبی به پایان رساند و با توجه به اینکه این تیم اولین تجربه حضورش در لیگ برتر بود به نظرم نتیجه خوبی گرفتیم اما متأسفانه در نیم فصل دوم تیم ما کمی دچار تغییر و تحول شد و هنوز نتوانستیم مانند نیم فصل اول با قدرت بازی کنیم.

وی ادامه داد: ما از ۴ مسابقه تنها یک امتیاز کسب کردیم که به هیچ عنوان قابل قبول نیست و شکست های متوالی که در این چند هفته اخیر به دست آوردیم باعث شد از رتبه چهارمی سقوط کنیم و به رده ششم برسیم. اما این روند قابل قبول نیست و باید مانند فصل گذشته تمام تلاشمان را برای رسیدن به جایگاه خود در جدول بکنیم.

سرمربی تیم پیکان در پاسخ به اینکه این روزها فضای جنجالی در فوتبال ایران حاکم شده است و اشتباهات داوران تأثیرات بدی گذاشته است، گفت: داوری در همه جای دنیا اشتباهات دارند و فوتبال ایران هم از این قاعده مثتسنی نیست اما وقتی این روند ادامه پیدا کند فضای بی اعتمادی در فوتبال حاکم می‌شود و در نهایت مربی به اینجا می‌رسد که داوران حق تیمش را خوردند و دست‌های پشت پرده برای شکست تیمش وجود دارد. این موضوع آفت فوتبال ایران می‌شود و اگر به آن توجهی نکنیم خیلی زودتر از حد تصور فوتبال ایران را به زمین می زند.

جلالی در ادامه صحبت‌هایش به بیانیه تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: نمونه این بی اعتمادی ها همین بیانیه تیم تراکتورسازی است که عنوان کرده بود دست‌های پشت پرده برای قهرمانی یک تیم در کار است. همه این‌ها نشان می‌دهد آن اعتمادی که در فوتبال ایران باید حاکم باشد وجود ندارد. از طرفی در فوتبال ما متولیان هم کاری از پیش نمی برند و این فضای متشنج بیشتر از قبل می شود.

سرمربی تیم پیکان اظهار کرد: متأسفانه مسئولان فوتبال هم به این بی اعتمادی ها دامن می‌زنند به عنوان مثال اگر یک بازیکن خارجی به دنبال پولش باشد و شکایت کنند آن‌ها به سرعت پول آن را پرداخت می‌کنند اما این همه بازیکن و مربی در فوتبال طلب دارند اما متولیان این امر کاری از پیش نمی برند. این فضای بی اعتمادی در فوتبال حاکم شده است و اگر قصد کمک به فوتبال ایران را داریم باید یک فکری کرد و اجازه ندهیم با این شرایط فوتبال به قهقهرا برود. متأسفانه این روزها اشتباهات مکرر داوری شالدوده تیم ها را به هم ریخته است و تیم ها در کنار هم هستند اما همه از هم دور شدند و تعاملی وجود دارد هر تیمی فکر می‌کنند حقش خورده شده و از داوری ضربه خورده است.

انتهای پیام/پانا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد