امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۰۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

photo_2017-01-28_09-09-52

باشگاه خبرنگاران تفکرجوان: به گزارش خبرنگار ما از شادگان، فرماندار شادگان در همایش حقوق شهروندی ، ارتقاء نظام اداری و رشد ارزشهای اخلاقی جامعه و بازار که در محل سالن ابن سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد ، بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی در دستگاههای اجرائی و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت : رعایت حقوق شهروندی وتکریم ارباب رجوع باید به یک وظیفه ی عمومی در سطح ادارات تبدیل شود.
همایش حقوق شهروندی ، ارتقاء نظام اداری و رشد ارزشهای اخلاقی جامعه و بازار در شهرستان با حضور مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان ،مسئولین و پرسنل ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان در محل سالن ابن سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این همایش به اهمیت و ضرورت رعایت حقوق شهروندی و سفارشات ائمه اطهار اشاره کرد و گفت:حقوق شهروندی در دل معارف و دین مقدس اسلام به صورت بسیار مترقی وجود دارد و اسلام سرشار از رعایت حقوق شهروندی است و اگر ما از این سخنان پیروی و رعایت کنیم یک جامعه امن و باصفا و صمیمیت و رو به توسعه و پیشرفت خواهیم داشت.
فرماندار شادگان ادامه داد: شرط داشتن یک زندگی سالم ،خوبی و خوشی باید همدیگر را بپذیریم و حقوقی که فرض شده که همه مان به آن مقید هستیم و بعنوان حقوق شهروندی و حقوق ما در آن در تعریف شده رعایت کنیم.
فرج اللهی، بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی در دستگاههای اجرائی و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت : رعایت حقوق شهروندی وتکریم ارباب رجوع باید به یک وظیفه ی عمومی در سطح ادارات و دستگاههای اجرائی تبدیل شود.
فرج اللهی با اشاره به مقام شامخ شهدا ،تصریح کرد:ایثار و فداکاری جهت صمیمیت ،تکریم به همدیگر میراثی است بسیار گرانقدر اجتماعی که از ارزشهای نظام مقدس و هشت سال دفاع مقدس به ما رسیده است و ما باید از این میراث به نحو احسنت حفاظت کنیم و به نسل های آینده منتقل نمایم و هر فداکاری ،ایثار در جامعه می بینیم سرمایه ای است که از شهدا به ما منتقل شده است.
فرماندار شادگان در پایان خاطر نشان شد : این همایش ویژه مدیران وکارکنان ادارات شهرستان و بمنظور ارتقاء سطح اگاهی جهت رعایت قوانین مقررات و اخلاق و حقوق شهروندی می باشد.

**خبرنگار: ناصرحکیمی/ انتشار دهنده:رضابهداروند

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد