امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۱۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

potj9-crop-c0-5__0-5-800x533-75

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: 

به گزارش تفکر جوان، تیم فوتبال پرسپولیس که روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری کند و به قهرمانی در جام شانزدهم امیدوار است، می خواهد برای سال آینده هم به روند خوب خود ادامه بدهد. جذب سروش رفیعی و سامان نریمان جهان در تعطیلات نیم فصل و حضور بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال الدین کامیابی نیا، محسن مسلمان و مهدی طارمی سبب شده تا پرسپولیس تیم خوبی داشته باشد.

 

در همین راستا گادوین منشا، شجاع خلیل‌زاده و شایان مصلح، ۳ گزینه برانکو در نقل و انتقالات زمستانی بودند که نتوانستند به این باشگاه بروند. پیکان و سپاهان، تحت هیچ شرایطی حاضر به دادن رضایتنامه نشدند و سپیدرود هم برای فروش مصلح رقم ۵۰۰ میلیون تومان درخواست کرده است. همین باعث شده پرسپولیس، قید این سه بازیکن را بزند و از حالا، آن‌ها را برای فصل بعد رزرو کند.

 

قرارداد هر سه نفر، تابستان تمام می‌شود و آن‌ها به پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه‌شان جواب منفی داده‌اند. منشا قرار است در پرسپولیس جانشین پریموف شود، خلیل‌زاده کنار سیدجلال بازی کند و مصلح، جای آرام طبع را بگیرد. تغییراتی که پرسپولیسی‌ها از حالا، می‌خواهند آن را برای تابستان قطعی کنند.

انتهای پیام/نوآوران

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد