امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۰۱۳۲۰-۷۱۳۵۴۷۶۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به گزارش تفکر جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در استان لوبلسکی کشور لهستان به تشریح ظرفیت های سرمایه گذاری و اقتصادی خوزستان پرداخت و اظهار کرد: خوزستان قلب تپنده و نبض اقتصادی ایران است.
وی با تشریح توانمندی های اقتصادی و زیرساختی در بخش های اقتصادی خوزستان از جمله حوزه حمل و نقل، نفت و پتروشیمی، کشاورزی و صنایع پایین دستی، از سرمایه گذاران لهستانی در این استان استقبال کرد.
استاندار خوزستان همچنین از مهمان نوازی اسوومیرساسنوفسکی استاندار لوبلسکی لهستان تشکر و قدردانی کرد.
همایش مشترک اقتصادی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان های خوزستان و لوبلسکی لهستان سه شنبه با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان برگزارشد.
در این همایش که با حضور هیات سیاسی و اقتصادی خوزستان به سرپرستی استاندار خوزستان و استاندار لوبلسکی و جمعی از صاحبان صنایع بزرگ و استان های همجوار لوبلسکی برگزارشد، دو طرف به معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و اقتصادی دو استان پرداختند.
همچنین استاندار خوزستان و هیات همراه و سفیر جمهوری اسلامی از کارخانه تراکتور سازی و تولید اتوبوس های دورن شهری ‘اورسوز’ و کارخانه هیلی کوپتر سازی لیونارد لهستان واقع در استان لوبلسکی لهستان دیدن کردند.
در سفر استاندار خوزستان به لهستان، رئیس سازمان منطقه آزاد اروند، معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، فرماندار ماهشهر، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، روسای سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت معدن تجارت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل شرکت توسعه عمران خوزستان، مدیر عامل منطقه آزاد اروند و نماینده اتاق بازرگانی اهواز وی را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد