امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۰۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۹۰۳۰۰۰۸۵۳_PhotoA

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: 

به گزارش تفکر جوان دو نماینده خوزستان در لیگ دسته اول که حال و روز خوشی ندارند در این هفته دو مصاف سخت را در پیش دارند.

بر همین اساس استقلال قعرنشین شهر اهواز به یزد سفر خواهد کرد تا در مقابل فولاد یزد، دیگر تیم فانوس به دست لیگ یک صف‌آرایی کند.

قطعا یزدی‌ها نمی‌خواهند تا وضعیتی بدتر از این را برای خود متصور باشند، بر همین اساس تمام توان خود را مقابل نماینده بحران‌ زده اهواز به کار خواهند بست.

گرچه این تیم هر دو از تبار قعر جدول هستند، اما فاصله امتیازی استقلال با فولاد یزد هفت امتیاز است و در این دیدار، میزبان هراسی ندارد که امتیازی از دست دهد.

تیم فوتبال استقلال اهواز امروز از ساعت ۱۴ با قضاوت حسین زیاری به مصاف فولاد یزد خواهد رفت، این تیم هم‌اکنون با ۸ امتیاز از ۲۰ مسابقه در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و در مقابل فولاد یزد با ۱۵ امتیاز از همین تعداد بازی در مکان شانزدهم جدول جای گرفته است.

نفت مسجدسلیمان نیز که در این فصل با حواشی بسیاری دست و پنجه نرم کرده، با فرزاد حافظی در خانه از گل‌گهری میزبانی خواهد کرد که برای لیگ برتری شدن هیچ دیداری را دست کم نمی‌گیرد.

دیگر نماینده فانوس به دست خوزستان، در صورت شکست هم در جای خود باقی خواهد ماند، اما نگرانی دو چندانی را برای روزهای آینده لیگ یک بر جای خواهد گذاشت و این امکان را پررنگ تر می شود که خوزستان در این آوردگاه هر دو نماینده ریشه‌دار خود را از دست دهد.

گرچه برای این پیش‌بینی‌ها بسیار زود است و شاید در نیم‌فصل دوم اوضاع تا کمی برای هر دو خوزستانی لیگ یک بهتر شود، اما بدون شک راه سخت و ناهمواری برای بختیاری‌زاده و حافظی در پیش است.

نفت مسجدسلیمان امروز از ساعت ۱۴:۱۵ در خانه از گل‌گهر سیرجان میزبانی خواهد کرد که قضاوت این دیدار بر عهده علی صباحی خواهد بود، نماینده مسجدسلیمان هم اکنون با ۱۹ بازی و همین تعداد امتیاز در مکان پانزدهم جدول هجده تیمی لیگ دسته اول ایستاده است.

انتهای پیام/ فارس

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد