امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۰۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۰۱۱۶۰-۷۱۳۵۴۴۲۵

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به گزارش تفکرجوان معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول در آئین افتتاحیه این جشنواره با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان دزفول در زمینه های مختلف هنری گفت: دزفول با وجود هنرمندان صاحب نام در رشته تئاتر دارای ظرفیت بسیار بالایی است.
حبیب اله آصفی افزود: استقبال مردم دزفول از نمایش های اجرا شده در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به حدی است که شاید بتوان گفت تنها شهری که قابل رقابت با دزفول از نظر علاقه مندی مردم به هنر نمایش تئاتر می باشد تهران است.
وی علاقه مندی مردم دزفول به رشته های مختلف هنری به ویژه هنر تئاتر را بیانگر هوشمندی مردم و ظرفیت بالای هنرمندان این شهرستان دانست و گفت:باید به مردم دزفول به خاطر این ظرفیت ها تبریک گفت.
آصفی با قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و دست اندر کاران برگزاری جشنواره استانی تئاتر کودک و نوجوان در دزفول افزود:میزبانی این جشنواره فرصتی برای علاقه مندان به تئاتر کودک و نوجوان در دزفول می باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول نیز به خبرنگار ایرنا گفت:هفت اثر نمایشی به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان خوزستان راه یافته اند که از امروز تا روز جمعه در تالار ارشاد ، سالن ایثار ، فرهنگسرای شهید مدرس و مجتمع فرهنگی سینمایی در ۲ نوبت صبح و عصر به روی صحنه می روند.
نادر سعادتی فرد افزود:جشنواره استانی تئاتر کودک و نوجوان پس از وقفه پنج ساله با حمایت هنرمندان خوزستان و دزفول و نیز مشارکت فرمانداری ، شهرداری و شورای شهر،آموزش و پرورش و کمیته امداد برگزار شده است.
وی با اشاره به فراخوان سه ماه پیش این جشنواره گفت:در مجموع ۲۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که پس از بررسی متن های رسیده و بازبینی صورت گرفته توسط شورای بازبینی هفت اثر نمایشی مجوز ورود به بخش رقابتی جشنواره را کسب کردند.
سعادتی فرد اعلام کرد:به رنگ بهار از شهرستان ایذه،کی بود چی بود از اهواز،پریای من و قلب مترسک از دزفول،شیر و موش از شوش ،دختر انار از مسجدسلیمان و جک و لوبیای سحرآمیز از امیدیه هفت اثری هستند که از ششم تا هشتم بهمن ماه در دزفول به روی صحنه می روند.
وی افزود:نمایش های ‘بچه های غار’ از اراک و ‘منتظر تماس شما هستم’ از دزفول در بخش میهمان این جشنواره اجرا دارند.
نهمین جشنواره تئاتر استانی کودک و نوجوان خوزستان با اجرای نمایش ‘ پریای من ‘ به نویسندگی و کارگردانی آزاده رئیسی از دزفول در تالار ارشاد دزفول آغاز شد.

انتهای پبام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد