امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۳۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۴۰۰۷۶۵-۷۱۳۵۳۶۲۵

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان:

به گزراش تفکر جوان: مریم قیاسوند چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، درحاشیه اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان کشور در اهواز اظهار کرد: این اردو برای آماده سازی هرچه بیشتر تیم ملی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا درهندوستان برپا شده که در این مدت تمرینات خوبی را سپری کرده و اکنون نیز ملی پوشان کشور از آمادگی بالایی برای حضوری قدرتمند در این مسابقات برخوردارند.
وی افزود: دراین مدت دو هفته ای که در اردو به سر می بریم تمرینات خوبی را در پیست و جاده پشت سرگذاشته و شرایط آب و هوایی خوزستان نیز تاثیر بسزایی دربالا بردن سطح کیفی این اردو دارد.
مربی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان ادامه داد: اکنون ۱۰ ملی پوش در بخش بانوان در رشته های سرعت و استقامت در رده بزرگسالان و جوانان در این اردو حضور دارند و برای حضوری پررنگ در رقابت های بین المللی خود را آماده می کنند.
وی اظهار کرد: رکاب زنان تیم ملی نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته و کیفیت کار آنها نیز بالاتر رفته و بی شک باتوجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته اند می توانند در این رقابت ها نمایندگان شایسته ای برای کشورمان باشند.
قیاسوند گفت: دوچرخه سواری بانوان از سال ۸۲ به صورت حرفه ای کار خود را آغاز کرد و برای این که بتوانیم در این بخش شاهد حضور قدرتمند نمایندگان کشورباشیم باید زیرساخت های مناسب را برای آنها فراهم کرده و با برگزاری مسابقات مستمر آمادگی آنها را برای حضور در مسابقات بین المللی بالا ببریم.
تیم ملی دوچرخه سواری کشور در دو بخش آقایان و بانوان ۱۰ روز است که در پیست دوچرخه سواری اهواز اردو زده و برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که در کشور هندوستان برگزار می شود، خود را آماده می کند.
قرار است این تیم ۱۸ بهمن از تهران عازم هند شود.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد