امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۱۱۰۵۰۰۰۶۴۸_PhotoA

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: 

به گزارش تفکر جوان: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور، از روز پنجشنبه تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

پس از هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور، این آوردگاه به دلیل حضور تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های غرب آسیا به مدت دو هفته تعطیل شد که بر همین اساس نیز، سرمربی تیم نفت آبادان پس از غلبه بر نماینده کاشان در هفته پانزدهم، به مدت یک هفته تمرینات تیمش را تعطیل کرد و به بازیکنانش فرصت استراحت داد.

بر همین اساس، تیم بسکتبال نفت آبادان از روز پنجشنبه بدون حضور ملی‌پوشان خود که در اردوی تیم ملی ایران به سر می‌برند، پنج‌شنبه تمرینات خود را در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان آغاز خواهند کرد.

میثم میرزایی، محمد حسن‌زاده، سجاد مشایخی سه ملی‌پوش نفتی‌ها هستند که از این تعداد تنها حسن‌زاده و مشایخی در لیست مهران حاتمی حضور دارند، اما بنا بر گفته‌ها سعید داورپناه نیز پس از درخشش در تیم نفت آبادان به لیست تیم ملی دعوت شده بود، اما بنا بر دلایلی نامعلوم در این اردو شرکت نکرد.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، پنجشنبه ۱۸ بهمن‌ماه در آبادان میزبان دانشگاه آزاد است، این تیم هم‌اکنون با ۲۵ امتیاز پس از پتروشیمی ۲۶ امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ما، تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا در تهران، از روز دهم تا چهاردهم بهمن‌ماه برای گرفتن سهمیه جام ملت‌های آسیا به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

انتهای پیام/فارس

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد