امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۰۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

۹۶۸۴۲۵_۶۲۰

باشگاه خبرنگاران تفکرجوان: 

به گزارش تفکرجوان، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع نزدیک به هیئت معارضان سوری گزارش داد که در مذاکرات آستانه بیانیه ای امضا نخواهد شد.

در همین حال نماینده سازمان ملل در امور سوریه با اشاره به اینکه احتمال تمدید مذاکرات آستانه وجود دارد گفت: ما در آستانه نگارش بیانیه پایانی این مذاکرات هستیم.

در همین حال بشار الجعفری، نماینده سوریه در سازمان ملل و رئیس هیئت سوری در مذاکرات آستانه از گروه‌های معارض به خاطر طرح مسائل «بی‌ربط، تحریک‌آمیز و غیرواقعی» در خلال مذاکرات انتقاد کرده است.
جعفری دوشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: حاضران در این نشست از اظهارات «غیراخلاقی و غیرمسئولانه» معارضان شگفت‌ زده شده‌اند.
این دیپلمات سوری گفت نمایندگان معارضان از جنایات گروه تروریستی جبهه فتح‌الشام، که پیش‌تر جبهه النصره نام داشت، در دره وادی بردی در شمال غرب دمشق دفاع می‌کنند.
آتش‌بس سراسری در سوریه از بامداد ۳۰ دسامبر ۲۰۱۶ اجرایی شد و باوجود گزارش‌های متعدد از موارد نقض آن، هنوز هم این آتش‌بس پابرجاست.
مذاکرات صلح آستانه در حالی برگزار می‌شود که قرار است نمایندگان دولت دمشق و معارضان در تاریخ ۸ فوریه در ژنو سوئیس تلاش‌ها را برای حل‌وفصل بحران در سوریه از سر گیرند.
انتهای پیام / میزان
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد