امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۲۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۲۱۷۱۷۲۷۵۴۸۱۶۷۶۴۷۹۰۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: 

به گزارش تفکر جوان: علی شانه‌سازان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ایران دومین کشور تولید کننده نفت در کشورهای عضو اپک است که با پتانسیلی بالغ بر ۱۱ درصد از ذخایر نفت جهان، ۱۸ درصد ذخایر گاز طبیعی و برخورداری از ۲٫۵ درصد از کل تولیدات پتروشیمی جهان  میزبان برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی انرژی شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از لحاظ گستردگی تعداد شرکت‌کنندگان در زمره پراهمیت‎ترین نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنعت نفت، گاز، پالایش و پترشیمی در سطح جهان به شمار می‌آید.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی انرژی منطقه آزاد اروند گفت: نمایشگاه بین‌المللی انرژی منطقه آزاد اروند به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و تجاری ایران است که  امسال اسفندماه با حضور شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل نمایشگاه‌ دائمی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های داخلی و خارجی  دستاوردها و محصولات صنعتی خود را در راستای رشد صنایع در معرض دید متقاضیان قرار دهند و به ساماندهی فعالیت‌های آتی خود بپردازند.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی انرژی منطقه آزاد اروند با اشاره به مزایای شرکت در دومین نمایشگاه بین المللی انرژی، عنوان‌کرد: کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی، فرصت‌های تبلیغاتی، آشنایی با شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه بین‌المللی، انجام مذاکرات تجاری و انعقاد قراردادهای متعدد داخلی و خارجی در عرصه بین المللی، ارائه آخرین دستاوردهای فنی روز دنیا در حوزه‌های صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از جمله مزایای شرکت در این نمایشگاه است.

وی شناخت رقبا با دانش، خدمات و محصولات سایر شرکت‌ها، به روز رسانی دانش فنی، آشنایی با دستاوردهای نوین صنایع بین‌المللی را از دیگر مزایای شرکت در دومین نمایشگاه بین‌اللملی انرژی دانست و بیان‌کرد: نمایشگاه بین المللی انرژی منطقه آزاد از ۸ تا ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این بازه زمانی ازدستاورهای نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد