امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۵۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۵۰۹۲۲۳۱۲۲۶۹۵۸۲۵۲۸۶۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان:

جواد کاظم‌نسب(الباجی) در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به سرانجام نامه محرمانه دولت در زمینه اجرای طرح‌های انتقال آب اظهار داشت: به دنبال این نامه اعتراضاتی توسط نمایندگان خوزستان صورت گرفت که گروهی حقیقت‌یاب تشکیل و چند جلسه پیرامون مسئله انتقال آب از سرشاخه‌ها برگزار شد.

وی افزود: پس از جلسات، هیئتی به منظور تهیه گزارشی در جهت سنجش میزان آب مورد نیاز برخی مناطق از جمله اصفهان و بررسی این موضوع که آیا آب انتقال یافته برای شرب بوده یا خیر مکلف شد.

نماینده مردم اهواز با بیان اینکه اقدامات بعدی بر اساس گزارش ارائه شده انجام خواهد شد، بیان کرد: به طور مثال اصفهانی که دغدغه زنده شدن رودخانه زاینده‌رود را دارد از نظر درخت‌کاری و فضای سبز از اولین‌های کشور به شمار می‌رود حتی بزرگترین آکواریوم خاورمیانه در این استان ساخته شده در صورتی که چنین اقداماتی بدون استفاده از آب انجام شدنی نیستند!

وی عنوان کرد: متاسفانه شاهد بی‌عدالتی‌هایی از طرف برخی از مرکزنشینان و نیز افراد نفوذی در زمینه طرح‌های انتقال آب هستیم.

الباجی به اتحاد ۱۸ نماینده خوزستان برای لغو نامه محرمانه دولت در زمینه اجرای طرح‌های انتقال آب اشاره کرد و گفت: در حال پیگیری هستیم که شاهد ایجاد پروژه جدیدی در زمینه طرح‌های انتقال آب نباشیم.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد