امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۲۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۳۹۸۲۳۸-۷۱۳۴۸۵۵۵

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: محمد آل‌عمران روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از خوزستان ۵۰ اثر پذیرفته شد که از این تعداد پنج اثر به بخش پایانی راه یافته است.
وی با بیان اینکه این جشنواره به همت دبیرخانه عمار خوزستان و مرکز رسانه بیداری برگزار می‌شود توضیح داد: آثار برگزیده هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما اکسین اهواز به مدت سه روز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ اکران می‌شود.

*** ‘یتیم خانه ایران’ را در اختتامیه عمار ببینید
وی با تاکید بر اینکه فیلم ‘یتیم خانه ایران’ به کارگردانی، ابوالقاسم طالبی، در آیین اختتامیه این جشنواره اکران خواهد شد گفت: در زمان برگزاری جشنواره فیلم عمار در اهواز کارگاه‌های آموزشی با حضور برخی هنرمندان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
وی اعلام کرد: در ۲ روز نخست جشنواره حدود ۳۰ اثر از آثار برگزیده جشنواره عمار اکران خواهد شد.
به گزارش ایرنا جدول پخش برنامه‌های جشنواره فیلم عمار به شرح زیر است:
در روز نخست این جشنواره ‘نبرد پالمیر'(مستند)، ‘سید ابراهیم'(مستند)، ‘دایو'(داستانی)، ‘از حله تا کربلا'(مستند) و ‘ترمینال غرب’ (داستانی) در سالن یک سینما اکسین و ‘ارغوان’،’خیر النسا'(مستند) و ‘تولد دوباره یک رویا'(مستند)، ‘تسخیر لانه'(پویانمایی)، ‘کلاس'(داستانی)، ‘جیب کت'(داستانی)،’فتوکپی'(داستانی)، ‘بختک'(مستند)، ‘مزاحم'(داستانی) در سالن شماره ۲ سینما اکسین اکران می‌شود.
همچنین در همین روز کارگاه آموزشی مبانی فیلم سازی توسط فیلم سازان برتر جشنواره عمار از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سینما اکسین برپا می‌شود.
در دومین روز جشنواره نیز ‘فکر آمریکایی'( موشن گرافیک )، ‘مدرسه تاریخ شفاهی’ (پویانمایی)، ‘پرورش بلدرچین'(موشن گرافیک) و ‘چوب بستنی'(مستند)، ‘کابوس'(پویانمایی)، ‘شب نامه ‘(مستند)، ‘قابلمه'(داستانی)، ‘دوئل'(داستانی)،’داد'(مستند)، در سالن شماره یک و فیلم‌های ‘آقای سفیر'(مستند)، ‘آن تراکت'(پویا نمایی)، ‘وقتی گفتند نمی‌شود'(مستند)، ‘آلبالو خشکه'(داستانی)، ‘سینمای ۹۹ درصدی'(مستند)، ‘مجموعه خاکریزهای نمکی’ (پویانمایی)، ‘مردی که خودش را کشت'(پویانمای) در سالن ۲ سینما اکسین به نمایش در می‌آید.
جشنواره عمار – با نام کامل جشنواره مردمی فیلم عمار- نخستین بار، دی سال ۸۹ در سالگرد حماسه ۹ دی از سوی «دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» کلید زده شد و از آن پس هر ساله به صورت کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد