امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

niuux-crop-c0-5__0-5-800x533-75

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان:

به گزارش تفکر جوان: میرشاد ماجدی سرپرست سابق استقلال تهران گفت: تیم استقلال جوان است و باید به این تیم فرصت داده شود تا خود ش را در لیگ ثابت کند، استقلال شانس این را دارد تا در بازی السد خودش را نشان دهد ولی اگر نتواند برنده پلی‌آف شود رسما شکست خورده می‌شود باید فکری درباره کادر فنی این تیم کرد.

ماجدی دیدار دیروز استقلال را خوب می‌بیند و معتقد است که صنعت نفت آبادان در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و استقلال سوار این بازی بوده است.

    استقلال را در بازی مقابل صنعت‌نفت چگونه دیدید؟

بهتر است نیمه پر ماجرا را ببینیم که استقلال تیم جوانی شده است و بازی خوبی را به نمایش گذاشت در این بازی تیم صنعت‌نفت‌ابادان جرفی برای گفتن نداشت. جوانان استقلال موقعیت‌های زیادی داشتند و از موقعیت‌هایش هم خوب استفاده کرد.

فکر می کنم که باید از حسین حسینی در این بازی استفاده می‌کرد چون این تیم به جوانگرایی می‌رود و استفاده از رحمتی به نظر من کار درستی نبوده‌است، حسینی در بازی‌های قبل نشان داده که می‌تواند یکی از مهره‌های اصلی این تیم باشد و کنار گذاشتنش به این راحتی درست نبود.

به هرحال تیم جوان است و این فصل هم که نمی‌تواندمدعی باشد باید از فصل بعد روی این تیم حساب کرد، کادرفنی این تیم از الان باید به فکر بازی مقابل السد باشد.

    هر سرمربی دیگری به جز منصوریان بود تا به حال از این تیم اخراج می‌شد، فکر نمی‌کنید به منصوریان بیش از حد بها داده شده‌است؟

هواداران منصوریان را دوست دارند و به او اعتماد کامل را داشتند اما این سرمربی نتوانسته تا به حال جواب این اعتماد پیشکسوتان و هواداران را بدهد. امیدواریم که این سرمربی بتواند به زودی جواب هواداران را با برد بدهد و بازی خوبی را از استقلال ببینیم.

    همانطور که گفتید استقلال ۱۹ بهمن با السد قطر بازی دارد، خوش‌شانسی استقلال این است که باید در آزادی بازی کند به نظر شما تیم منصوریان می‌تواند برنده باشد؟

السد تیم ضعیفی نیست و لژیونرهای خوبی را هم در اختیار دارد و استقلال مقابل این تیم کار سختی را در پیش دارد و اگر از این آزمون پیروز بیرون آید دو خصلت این تیم را معرفی می‌کند یکی اثبات کادر فنی منصوریانب ه پیشکسوتان و هیأت مدیره این تیم و دوم این‌که مجوز ورود به لیگ معتبر آسیایی را پیدا کرده است اما اگر برخلاف گفته‌ها این تیم مقابل السد ببازد و نتواند در لیگ آسیایی حضور پیدا کند عملا کادر فنی استقلال شکست خورده معرفی می‌شود.

انتهای پیام/نوآوران

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد