امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

۰۱۱۵۳۹۰۰

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: 

به گزارش تفکر جوان، در ترکیب امروز علیرضا منصوریان ترجیح داد بعد از ۳ بازی نیمکت نشینی مهدی رحمتی را در درون دروازه تیم خود قرار بدهد اما خسرو حیدری این بازی را از روی نیمکت ذخیره ها تماشا خواهد کرد. مهدی رحمتی که گفته می شد با کادرفنی استقلال به مشکل خورده است، ۳ هفته نیمکت نشینی را تحمل کرد تا حالا دوباره بتواند جای ثابت خود را در ترکیب اصلی پیدا کند.
منصوریان امروز تیمش را با ترکیب ۲-۴-۴ به زمین فرستاده است، ترکیبی که در آن امید ابراهیمی و امید نورافکن دو هافبک دفاعی هستند اما این تیم در این بازی هافبک پشت مهاجم ندارد. در ترکیب منصوریان بهنام برزای و مجتبی حق دوست دو هافبک راست و چپ هستند و فرشید اسماعیلی و محسن کریمی بازی را از روی نیمکت آغاز خواهند کرد.
اما منصوریان بعد از مدت ها ترجیح داد از ۲ مهاجم در ترکیب اولیه تیمش استفاده کند، در این بازی کاوه رضایی مهاجم سایه استقلال است و علی قربانی به عنوان مهاجم نوک در زمین بازی می کند.

 
ترکیب استقلال به شرح زیر است:
مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، مجتبی حق دوست، بهنام برزای، کاوه رضایی و علی قربانی آغاز خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد