امروز

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۰۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

y7d85-crop-c0-5__0-5-800x533-75

باشگاه خبرنگاران تفکرجوان:

بازیکن اسبق پرسپولیس مدتی پیش یکی از گزینه‌های سرمربیگری نونهالان پرسپولیس بود، این بازیکن که در اوج جوانی از فوتبال خداحافظی کرده بود معتقد است که طلسم ۹ سال پرسپولیس این فصل شکسته‌خواهد شد و این تیم قهرمان فصل شانزدهم خواهد بود.

او همچنین درباره بازی‌های آسیایی می گوید که طارمی مهاجم این تیم در بازی‌های آسیایی می تواند خودی نشان دهد و پرسپولیس از گروه خود صعود خواهد کرد.

آشتیانی در ادامه می‌گوید که کی‌روش مربی بزرگی است اما انقدر بزرگ نیست که بتواند برای ایران تصمیم‌گیری کند.

              فکر می‌کنید امسال کدام‌یک از تیم‌های لیگ قهرمان این فصل شوند؟

به نظر من پرسپولیس چهار هفته مانده به اتمام فصل قهرمان لیگ می شود. امسال این تیم شرایط خوبی دارد و می‌تواند طلسم ۹ سال خود را که تا مرز قهرمانی پیش‌می‌رود اما نمی‌تواند قهرمان شود را می‌شکند. ان‌شاالله که می‌تواند قهرمان فصل شانزدهم باشد.

              پرسپولیس روز دوشنبه با گسترش فولاد بازی دارد، کمالوند در مصاحبه آخرش اعلام کرده که نمی‌گذارد پرسپولیس برنده بازی باشد به نظر شما پرسپولیس می‌تواند شاگردان کمالوند را در آزادی شکست دهد؟

به نظرم هر تیمی که در آزادی مقابل پرسپولیس بازی می‌کند شرایط سختی را دارد و نمی‌تواند به همین راحتی‌ها از سد این تیم بگذرد، این‌که کمالوند گفته نمی‌گذارد پرسپولیس در آزادی برنده میدان باشد فقط حرف است و این حرف‌ها همیشه در بازی‌ها وجود دارد باید دید در میدان مسابقه چگونه بازی خواهند کرد. پرسپولیس تیمی قوی است و با چند کری و حرف میدان را برای حریف خالی نمی‌کند.

              پرسپولیس باید به‌غیر از بازی‌های لیگ، بازی آسیایی هم دارد، به نظر شما این تیم می‌تواند از گروه خودش صعود کند؟

فکر کنم  پرسپولیس در آسیا نیز حرفی برای گفتن داشته باشد با این‌که این تیم در گروه سختی افتاده‌است اما به هر حال برانکو حدود ۳ سال است که با پرسپولیس کار می‌کند و همه شرایط این تیم را به خوبی می‌دانند و توانسته تا حدودی بازیکنان را هماهنگ کند، پرسپولیس با این شرایط فعلی می‌تواند از گروه خود بالا بیاید.

              طارمی در حال حاضر موقعیت‌های زیادی را خراب می‌کند، حداقل در هر بازی ۶ یا ۷ موقعیت گلزنی را نمی‌تواند گل کند؛ شرایط این بازیکن تا کی به شرایط گلزنی بازمی‌گردد؟

پست طارمی، پستی روحی و روانی است و از همه لحاظ این بازیکن تحت فشار است، این‌که می‌تواند در موقعیت‌های خوب گلزنی قرار بگیرد  یعنی این مهاجم جوان پرسپولیس باهوش و از تجربه خوبی برخوردار است، مهدی طارمی می‌تواند در بازی‌های آسیایی کمک خوبی برای پرسپولیس باشد.

              کی‌روش مدتی است که بیانه‌های جورواجوری علیه برانکو صادر می‌کند این صحبت‌ها باعث نمی‌شود که تیم ملی صدمه ببیند؟

درست است که کی‌روش سرمربی بزرگی است نه در حدی که بخواهد برای فوتبال ایران تصمیم‌گیری کند، این بیانه‌ها به۸ ضرر فوتبال ایران است و این سرمربی پرتغالی اشتباه بزرگی را مرتکب شده است و بزرگان فوتبال می توانند این مشکل را برطرف سازند، از همه مهم‌تر این است که نزدیک به جام‌جهانی هستیم و نباید این حاشیه‌ها مانع پیشرفت فوتبال یاران شود.

انتهای پیام/نوآوران

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد