امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۳۰۷۲۸۱۰۳۱۳۰۵۱۰۳۸۸۱۳۲۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان:

به گزارش خبرنگار ما، سردار حسن شاهوارپور در آئین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه آبادان که امروز در سینما نفت این شهر برگزار شد اظهار داشت: آبادان نقطه تلاقی کشور ما با دنیا است.

وی با بیان اینکه آمریکا و انگلیس از دیرباز به حضور در منطقه خلیج‌ فارس علاقه داشتند عنوان کرد: از سال‌های پیش نیز در این منطقه حضور پیداکرده‌اند و همیشه به دنبال مطامع خود در این منطقه هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) آبادان را خط مقدم مقاومت و ایستادگی خواند و گفت: مقاومت این شهر در دوران دفاع مقدس بارزترین نمونه آن است که در رأس فرماندهی این مقاومت فردی مقتدر و استوار ایستاده است.

شاهوارپور اظهار کرد: امروز همه دنیا به این موضوع اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از گذشته است به‌طوری‌که هر اتفاقی در منطقه بخواهد رخ دهد باید با اجازه ایران باشد.

وی افزود: عربستان نیز نگران است که اگر دچار بحرانی مانند ترکیه یا دیگر کشورها شد بدون حمایت جمهوری اسلامی ایران چگونه دوام بیاورد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر گفت: دشمنان همیشه به دنبال توطئه هستند و برای بازدارندگی آن‌ها باید مانند دیگر قوای نظامی و انتظامی همچنان با برنامه پیش برویم تا امنیتی که لازمه کشور ما است تأمین شود.

شاهوارپور با اشاره به اینکه ذخیره اصلی انقلاب مردم ما هستند اظهار داشت: باید بدانیم که اگر به نیروی‌های مردمی متکی نباشیم و نگاهمان به بیرون و استکبار باشد بلایی که سر همسایه ما آمده بر سر ما می‌آید.

انتهای پیام/ تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد