امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۲۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۳۹۵۳۱۸-۷۱۳۴۲۸۶۸

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: 

به گزارش تفکر جوان: صنعت نفت آبادان و استقلال تاکنون ۱۱ مرتبه برابر یکدیگر قرار گرفته اند که حاصل این ۹۹۰ دقیقه جدال، ۶ پیروزی برای طلایی پوشان آبادانی و ۵ پیروزی برای آبی های پایتخت ثبت شده است.
نفت آبادان در هفته قبل تیم تراکتورسازی را با تمام ستاره هایش متوقف کرد و بدنبال آن است که همچون بازی دور رفت پنجمین شکست استقلالی ها را رقم بزند.
علیرضا منصوریان سرمربی آبی ها که در لیگ هفتم تجربه بازی مقابل زرد پوشان آبادانی را دارد در هر دو بازی رفت و برگشت بازنده میدان شده بود.
تیم استقلال تهران هفته گذشته چهارمین شکست خود را مقابل استقلال خوزستان متحمل شد حال باید دید در مصاف با دیگر نماینده استان چه نتیجه ای کسب می کند.
تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد همچنین استقلال تهران با ۲۵ امتیاز مکان ششم را به خود اختصاص داده است.
در ادامه بازی های این هفته دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا عبدالله ویسی بار دیگر مقابل شاگردان سابقش قرار گیرد.
تقابل پورموسوی و ویسی در نوع خود دیدنی است اگر چه استقلالی های خوزستان بدنبال آن هستند که باخت دور رفت را جبران کنند.
تیم استقلال خوزستان در هفته گذشته توانست از سد استقلال تهران عبور کند و با کسب ۲۱ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گیرد.
فولاد خوزستان دیگر نماینده استان در این هفته میهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود سرخپوشان فولادی بدنبال پیروزی در این بازی هستند تا شکست سنگین هفته قبل خود را جبران کنند.
بختیار رحمانی کاپیتان سابق فولاد به همراه میثم دورقی که به تازگی به جمع سرخپوشان اضافه شده اند در این بازی برای فولاد به میدان می روند تا دست سعداوی بر روی نیمکت پرتر باشد.
تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۲۳ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار داشته و بدنبال کسب سهمیه باشگاه های آسیا هستند.
دیدار نمایندگان استان در هفته ۱۸ لیگ برتر:
یکشنبه ۳ بهمن ماه: صنعت نفت آبادان – استقلال تهران/ ساعت ۱۶:۴۵ ورزشگاه تختی آبادان
دوشنبه ۴ بهمن ماه: استقلال خوزستان – سپاهان اصفهان/ ساعت ۱۴:۴۵ ورزشگاه غدیر اهواز
ذوب آهن اصفهان – فولاد خوزستان / ساعت ۱۶:۴۰ ورزشگاه فولادشهر اصفهان.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد