امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۳۹۵۳۵۷-۷۱۳۴۲۹۴۳

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: 

به گزارش تفکر جوان: هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در روزهای یکشنبه و دوشنبه از سر گرفته می شود که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.
دیدار دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان را می توان مصاف و تقابل عبدالله ویسی با شاگردان سابقش دانست.
تیم استقلال خوزستان در رقابت های این فصل تاکنون ۵ برد و ۶ شکست متحمل شده است اما در آن سوی میدان تیم سپاهان اصفهان، ۷ برد و ۵ شکست کسب کرده تا ۵ امتیاز بیشتر از نماینده خوزستان داشته باشد.
تیم استقلال خوزستان در فصل گذشته به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد اما در این فصل عبدالله ویسی یکی از عامل های موفقیت این تیم راهی اصفهان و تیم سپاهان شده است تا این دیدار به نوعی رویارویی با شاگردان سابقش باشد.
هر دو تیم استقلال و سپاهان هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده و هر چه زمان از لیگ سپری شود، چهره واقعی خود را بهتر نمایش می دهند.
استقلالی های خوزستان نیز با اکبر پورموسوی که جانشین ویسی شده، در تلاش هستند تا با پیروزی در این بازی جایگاه خود را به صدر جدول نزدیک تر کنند.
این دیدار به نوعی تقابل سرمربی و مربی فصل گذشته استقلال خوزستان است و بی شک پورموسوی دوست دارد در دومین تقابلش با ویسی شایستگی هایش را به رخ او بکشد.
آبی پوشان خوزستانی امیدوار هستند تا بتوانند باخت دور رفت را برابر سرمربی سابق خود جبران کنند.
استقلال خوزستان هفته گذشته مقابل هم نام پایتخت نشین خود به پیروزی رسید و با روحیه خوبی به مصاف سپاهان اصفهان می رود.
از طرفی تیم سپاهان نیز در هفته قبل توانست با شکست نفت تهران و کسب ۳ امتیاز جایگاه خود را در جدول بهبود داده و نگاهی به قهرمانی داشته باشد.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد