امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۳۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۳۹۴۸۴۴-۷۱۳۴۱۹۰۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: هفته سوم این رقابت ها عصر جمعه در پیست نیرو اهواز برگزار شد و در دور اول محسن یزدانفراز استان یزد با اسب متین خان موفق شد به مقام اول دست یابد.
همچنین در این دور ابوالفضل دهقان از استان یزد با اسب نظر قلی و موسی محمدی از شوشتر با اسب مختار مطلق عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در دوردوم نیز ابوالفضل دهقان از لرستان با اسب ناز پسر مدائن موفق شد به مقام نخست دست یابد و یعقوب غمخوار از دزفول با اسب کیکاووس پارسیا و حسین دورقی از اهواز با اسب نریمان فردوس عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین در دور سوم این رقابت ها نیز خلیل قنواتی از اهوازبا اسب نوبل موگهی به مقام قهرمانی دست یافت اراز دانش با اسب مرلین مظفری دوم و محمد مقدم از امیدیه با اسب مارد احسان به مقام سوم دست یافت.
در دور چهارم این رقابت ها ابوالفضل دهقان با اسب ناز دختر مدائن به مقام اول دست یافت، سعید بیرانوند با اسب مکارف دیناروند و علی سرخه از دزفول با اسب شاهرج جامع عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در دور پنجم این رقابت ها بهمن خلیلو با اسب لودر دزفول به مقام اول دست یافت، یعقوب غمخوار از رامهرمز با اسب مهر شقران و امین جلیلی از آبادان با اسب لهیب النار به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
در ششمین دور این رقابت ها ابوالفضل دهقان از استان یزد با اسب گالوس فاضل به مقام اول دست یافت، علی زارعی از شوش با اسب مروان دانیالی و موسی محمدی از شوشتربا اسب گلال عقیلی به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
در دورهفتم این رقابت ها تنها چهار رأس اسب شرکت کردند و طبق قانون فقط به مقام های اول و دوم جایزه تعلق می گیرد.
در این دور محسن یزدانفر از یزد با اسب مرداس قهرمان شد و ابوالفضل دهقان از یزد با اسب نریمان حیدری به مقام دوم دست یافت.
هفته سوم رقابت های کورس کشوری عصر جمعه در اهواز برگزار شد .
خوزستان تا هفته پنجم میزبان این رقابت ها خواهد بود.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد