امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۳۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

Uited

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان:

به گزارش تفکر جوان: در جلسه ای  با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم ،مهندس حسینی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، دکتر قائدی مدیریت برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد دانشگاه جندی شاپور، مهندس قاسمی رییس گروه دفتر امور سلامت به همراه دکتر ابراهیمی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان راههای احیاء بیمارستان دوم مسجدسلیمان در منطقه ۲۲ بهمن کلگه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ظاهری در سخنانی با تشکر از حضور معاون مدیریت و برنامه ریزی کشور و مسئولین علوم پزشکی برای پیگیری درخواست ایشان در ارتباط با باز فعالیت بیمارستان ۲۲ بهمن در منطقه کلگه گفت: یکی از ایراداتی که از گذشته وجود دارد این است به جای این که بیمارستان دوم در منطقه نمره ۲ افتتاح شود آمدیم و یک بیمارستان با تمام تجهیزات و نیروی انسانی که داشت را در منطقه کلگه تعطیل و به بیمارستان جدید منتقل کردیم در حالی که اصلاً قرار بر تعطیلی بیمارستان قدیم نبود و این نه تنها سودی برای مسجدسلیمان نداشت بلکه همه مردم آن منطقه از این اتفاق متضرر شدند به نوعی که خانه ۳۰۰ میلیونی در اندک زمانی به یک خانه ۱۰۰ میلیونی تبدیل شد به اضافه این که بسیاری از مغازه ها در ان منطقه تعطیل و زندگی مردم مختل شد.

وی افزود: خوشبختانه امروز دوستان ما در برنامه و بودجه تایید کردند که این کار بسیار اشتباه بوده است .

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان ادامه داد: همه تلاش مان را انجام می دهیم که مجدداً بیمارستان قدیم ۲۲ بهمن احیاء و با نگاه مثبت مهندس حسینی معاونت محترم برنامه و بودجه کشور بیمارستان قدیم به چرخه درمان شهرستان باز گردد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از ایرادات موجود را نامگذاری بیمارستان جدید نمره ۲ را با نام بیمارستان ۲۲ بهمن دانست و گفت: از دکتر ابراهیمی خواستم که سریعاً مکاتباتی را جهت انتخاب یک نام جدید و مناسب برای بیمارستان نمره ۲ انجام دهد تا هویتی مستقل از بیمارستان ۲۲ بهمن کلگه پیدا کند.

itled

ایشان در ارتباط با راه اندازی ام آری آی نیز گفت: با پیگیری هایی که انجام شد از روز شنبه ادامه کار راه اندازی مرکز ام آر آی از سر گرفته خواهد شدو تمام تلاش مان این است تا ۲۲ بهمن مرکز ام آر آی مسجدسلیمان راه اندازی شود.
مهندس حسینی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،نیز در سخنانی با بیان این که در سال ۸۵ بحث این بود که برای مسجدسلیمان بیمارستان دوم تعریف شود امام نمی دانم چه اتفاقی افتاد که به بیمارستان جایگزین تبدیل شد.

وی در ادامه با تقدیر از علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: انصافاً ایشان پیگیری های خوب و مستمری در ارتباط با احیاء بیمارستان ۲۲ بهمن کلگه داشته اند و بنده بعد از بازدید امروز با نگاه مثبت گزارشم را ارائه خواهم داد.

انتهای پیام/پایگاه اطلاع رسانی علی عسگر ظاهری

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد