امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۵۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

images (1)

باشگاه خبرنگاران تفکرجوان:

به گزارش تفکر جوان: رضا دهدشتی چهارشنبه در نشست داخلی با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در سرسرای این اداره کل در اهواز بدون اشاره به تعداد شهربازی های این استان بیان کرد: کلیه تجهیزات شهربازی خوزستان زیر نظارت این اداره کل بوده تا از استاندارد بودن این تجهیزات اطمینان حاصل شود.
وی در ادامه گفت: چهار مورد جعل علامت استاندارد در خوزستان که به دلیل پایان یافتن اعتبار استاندارد انجام گرفته بود در ۹ ماه نخست امسال شناسایی شد.
وی اظهار کرد: جعل علامت استاندارد بیشتر در صنعت ساختمان سازی بوده است.
دهدشتی با اشاره به اینکه ۹۲ آزمایشگاه در خوزستان وجود دارد افزود: کلیه آزمایشگاه های استان در ۹ ماه امسال بازرسی شده است.
وی ادامه داد: این اداره کل نیز ۲۷ آزمایشگاه فعال دارد که به دلیل کمبود فضا امکان توسعه آزمایشگاه های استاندارد را نداریم
وی همچنین با اشاره به اینکه این اداره کل در سال ۹۳ بیشترین درآمد را داشت بیان کرد: به دلیل افزایش صادرات و واردات در این سال این اداره کل بالغ بر یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال درآمد داشت که در ۹ ماه نخست امسال این در آمد به دلیل برخی سیاست ها از جمله کاهش نرخ تعرفه های محموله های صاداراتی و وادراتی ۷۰۰ میلیارد ریال بوده است.
دهدشتی در خصوص نظارت بیشتر بر آسانسورهای دستگاه های دولتی نیز افزود: طبق دستور استاندار خوزستان، آسانسور دستگاه های دولتی که استاندارد نیستند و به اخطار این اداره کل اهمیت نمی دهند تعطیل می شوند.
وی همچنین گفت: در ۹ ماه نخست امسال ۳۰۵ مورد توقیف یا اعلام جرم توسط این اداره کل در زمینه های مختلف همچون کالا، مواد غذایی، آزمایشگاه و… در خوزستان صورت گرفت.
به گزارش تفکرجوان: نیره پیروز بخت رئیس سازمان ملی استادارد ایران چهارشنبه برای دیدار با مسئولان محلی و برخی واحدهای تولیدی صبح چهارشنبه وارد خوزستان شد. وی قرار است در این سفر یک روزه از آبادان نیز دیدن کند.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد