امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۲۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۴۱۹۰۰۰۲۷۱_PhotoA

باشگاه خبرنگاران تفکرجوان:

به گزارش خبرنگار ما از اهواز، بختیار رحمانی کاپیتان جوان سال‌های نه‌چندان دور فولاد خوزستان که با این تیم به یکی از ستاره‌های فوتبال کشورمان تبدیل شد، پس از یک نیم‌فصل نا‌موفق در استقلال تهران بار دیگر به اهواز بازگشت.

جوان‌ترین کاپیتان تاریخ لیگ برتر فوتبال چند فصل پیش در پی مشکلات خدمت سربازی نتوانست این تیم را همراهی کند و برای سپری کردن دوره خدمت خود راهی تبریز شد و تراکتورسازی را همراهی کرد.

رحمانی که سال‌های حضورش در فولاد علاقه خود را نیز به استقلال نشان داده بود پس از پایان دوران حضور خود به جمع یاران علیرضا منصوریان پیوست اما نتوانست آن‌گونه که رویای حضور در جمع تیم محبوب پایتخت را در سر می‌پروراند در ترکیب بدرخشد.

پس از به‌وجود آمدن مشکلات برای وی و نارضایتی از حضور خود در این باشگاه تهرانی، رحمانی بار دیگر راهی اهواز شد تا علاوه بر حضور دوباره خود در این تیم باعث خوشحالی بی‌وصف هواداران تیم محبوب خوزستان شود.

شاید با نگاهی به تجربه جدا شدن بازیکنان تیم‌های خوزستانی و پیوستن به تیم‌های استان‌های دیگر بتوانیم به این نتیجه برسیم که همواره تنها تیم‌های اصلی خود این بازیکنان توانسته‌اند وفای خود را ثابت کنند.

به هر حال حضور دوباره بختیار رحمانی در فولاد در کنار خوشحالی مردم خوزستان می‌تواند زمینه‌ساز درخششی دوباره برای وی باشد.

قرار گرفتن رحمانی به عنوان بازیکن مکمل ساسان انصاری و اسماعیل شریفات در خط حمله می‌تواند خط حمله زهردارتری را در فولاد خوزستان تشکیل دهد و باید منتظر حضور این بازیکن در ترکیب فولادی‌ها باشیم.

انتهای پیام/فارس

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد