امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۳۹۰۶۱۷-۷۱۳۳۳۳۷۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان:

دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور عصر چهارشنبه درحالی برگزار می شود که از یک طرف ساسان انصاری سعی دارد با ارائه بازی خوب از پرسپولیس و سرمربی سابقش انتقام بگیرد و از طرفی نیز مهدی طارمی به دنبال پس گرفتن جایگاه آقای گلی لیگ است.
حال و هوای امروز فولادی ها متفاوت از گذشته بوده و شاگردان نعیم سعداوی به فکر رتبه های بالاتری در جدول رده بندی هستند و بی شک متفاوت از بازی رفت به میدان می روند.
پرسپولیس نیز که این روزها در کورس قهرمانی بوده و بازی های قابل قبولی ارائه می دهد، باید دید که در این هفته مقابل فولاد می تواند بازی همیشگی خود را انجام دهد.
همچنین در آن سوی میدان تیم فولاد خوزستان که به روزهای آمادگی خود بازگشته قصد دارد از امتیاز میزبانی در این بازی نهایت استفاده را کرده و با پیروزی مقابل پرسپولیس جایگاهش را در جدول رده بندی ارتقا دهد.
با این وجود باید دید سرخ پوشان اهوازی می توانند دومین شکست پرسپولیس و ششمین برد خود را رقم بزنند.
ساسان انصاری مهاجم آماده فولادی ها که در ابتدای فصل و در هفته چهارم از جمع سرخ پوشان پایتخت جدا شد در حالی مقابل تیم سابقش قرار می گیرد که اکنون با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان است اما در سوی مقابل مهدی طارمی که هشت گله است در این بازی به دنبال پس گرفتن آقای گلی است.
مهدی طارمی بر خلاف ساسان انصاری در دو هفته قبل رقابت های لیگ برای تیمش گلزنی کرده است.
تقابل نعیم سعداوی و برانکو ایوانکویچ در نوع خود دیدنی است اگر چه سعداوی نخستین سال حضورش را به عنوان سرمربی گری در لیگ برتر تجربه می کند اما سعی دارد از امتیاز میزبانی استفاده کرده و پیروزی را به هواداران تیمش هدیه کند.
ازطرفی نیز برانکو در سه بازی حضورش مقابل فولاد ۲ پیروزی و یک تساوی کسب کرده که آمار قابل قبولی است.
فرشاد احمد زاده به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز در بازی قبل و رامین رضاییان و محسن ربیع خواه نیز با توجه به مصدومیت از همراهی تیم پرسپولیس در این بازی محروم هستند.
تیم های فولاد و پرسپولیس تاکنون ۲۹ بازی در رقابت های لیگ برتر با یکدیگر داشته اند که در این میان سرخ پوشان پایتخت سهم بیشتری در پیروزی داشته اند.
در مصاف های گذشته فولادی ها ۹ بار برنده از زمین خارج شدند درحالی که پرسپولیس ۱۱ بار طعم پیروزی را چشیده و هشت تقابل دیگر دو تیم نیز برنده ای نداشته و با تساوی به پایان رسیده ‌است.
دیدارتیم های فولاد و پرسپولیس از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور ساعت ۱۵ روز چهارشنبه در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد