امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

photo_2017-01-15_09-30-48

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: 

به گزارش خبرنگار ما در هندیجان، در این دیدار ابتدا خانم شنبدی بخشدار مرکزی با ارائه گزارشی در خصوص مشکل آب کشاورزان و شرب روستاهای بخش مرکزی مهاجرت روستائیان به شهر های همجوار به دلیل نبود امکانات در روستا ها و عدم اشتغال برای جوانان و همچنین گرایش جوانان روستا ها به مواد مخدر ارائه نمود.

در ادامه: کشاورزان با ارائه مشکلات آب شرب و آب کشاورزی خواستار توجه بیشتر مدیران استان خوزستان بویژه مدیر کل سازمان آب و برق خوزستان مهندس شمسایی و همچنین وزیر نیرو در خصوص باز نموده دریچه‌های سد های بالادست کوثر وآسک را خواستار شدند.

سپس حجت الاسلام احمد ساری اصل امام جمعه هندیجان گفت:در کشور وحدت اگر نباشد هیچ مشکلی حل نخواهد نشد وحدت در بین کشاورزان هندیجان می تواند مشکل جدی و اساسی که فعلا یک معضل جدی در استان شده باید توجه خاصی به این امر شود.

وی افزود: هم و غم بنده هم مشکل اساسی آب شرب و آب کشاورزی شده که در چندین بار در تریبون خطبه‌های نماز جمعه اعلام کردم ودر جلسه شورای اداری که با حضور استاندار برگزار شده هم اعلام داشتم مشکل آب شرب و آب کشاورزی منطقه یک معضل جدی و اساسی شده اگر مدیران و مسئولین در استان و کشور چاره اندیشی نکنند من هم مجبور هستم برای مشکل آب هر کجا کشاورزان بخواهند بروند همراه آنان ودر کنار آنها باشم.

وی بیان کرد:مشکل آب شرب و آب کشاورزی یک مشکل شده که باید مدیران و نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای با همدلی مشکل آب را پیگیری نمایند ایشان در ادامه عنوان نمود در استان اصفهان با توجه به اینکه کشت نشده بیمه تعلق می گیرد و کشاورزان خوزستان و هندیجان کشت کرده و خسارت دیدند بیمه به آنان تعلق نگرفته اینجا لازم می دانم که نمایندگان استان خوزستان در مجلس نسبت به همدلی و همزبانی و همچنین وحدت در پیگیری نسبت به رفع مشکل آب کشاورزی و آب شرب در استان و منطقه هندیجان داشته باشند و از زحمات تمامی نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای تشکر و قدرانی می کنم همدلی و همزبانی شما در مجلس باعث خواهد شد مشکلات استان برطرف شوند.

در پایان امام جمعه هندیجان از مسئولین خواست به مشکل جدی آب شرب و کشاورزی در هندیجان توجه خاص داشته باشند و این مشکل را با راهکارهای عملی خود برطرف نمایند.

**خبرنگار شبکه خبری تفکرجوان/ناصر حکیمی-هندیجان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد