امروز

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۲۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۳۱۱۲۰۰

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: این مراسم از طریق ارتباط زنده به صورت ویدئو کنفرانس پیش از ظهر امروز در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور وزیر بهداشت، استاندار خوزستان،‌ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

در این مراسم ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی روان پزشکی در کشور در ۳۱ دانشگاه علوم پزشکی، ۵۸ شهرستان و ۶۶ بیمارستان به بهره برداری رسید که شامل ۱۲ تخت در اراک ، ۱۸ تخت در اردبیل ،‌ ۲۲ تخت در ارومیه ، ۱۰۷ تخت در اصفهان ، ۱۱۹ تخت در اهواز، ۷۰ تخت در تهران، ۴۰ تخت در بابل، ۴۰ تخت در بم ، ۳۴ تخت در بندر عباس، ۱۰۲ تخت در تبریز، ۶۰ تخت درخراسان جنوبی، ۶ تخت در جهرم، ۱۰ تخت در خراسان رضوی ، ۱۵ تخت در زابل ، ۵۴ تخت در زنجان ، ۱۶ تخت در سبزوار، ۲۰ تخت در سیرجان، ۱۶ تخت در شاهرود، ۲۰ تخت در شهرکرد، ۱۷۷ تخت در شیراز، ۴۰ تخت در قم و ۸ تخت در فسا به صورت همزمان مورد بهره برداری قرار گرفتند.

۱۶  تخت در کرمان ، ۶۵ تخت در کرمانشاه ، ۱۲ تخت در گناباد، ۶۹ تخت در لرستان،‌۱۲ تخت در مراغه، ۱۱ تخت در همدان، ۱۱۲ تخت در یزد و ۱۰ تخت در اسفراین به افتتاح رسیدند. همچنین در استان خوزستان حدود ۱۲۰ تخت روانپزشکی جدید در بیمارستان‌های گلستان و سلامت اهواز و مسجد سلیمان افتتاح شد.

انتهای پیام/مهر

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد