امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۴۰۲۰۰۰۶۵۵_photoa

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سال‌هاست مردم خوزستان از داشتن آب شرب و شبکه فاضلاب مناسب محرومند و باید علاوه بر قبوضی که اداره آبفا برای انشعاب‌های خود صادر می‌کند، آب برای نوشیدن و مصارف دیگر خود را خریداری کنند و در برخی موارد، آب انشعاب‌ها نیز پاسخگوی شست‌و‌شوی نیز نیست.

در حالی که شهروندان خوزستانی ماهانه مبلغی معادل قبوض آب انشعاب‌های خانگی خود را برای خرید آب آشامیدنی صرف می‌کنند، ادارات آبفای استان با طلبکاری همه روزه درب منازل حاضر شده و برای قطع انشعاب برخی مشترکان بدهکار اقدام می‌کنند.

بدیهی‌ است که آبفای خوزستان، به عنوان سازمانی که سال‌هاست مردم خوزستان از خدمات نا‌مناسب این ارگان خدماتی در زمینه آب شرب و فاضلاب شهری رنج برده‌اند، رفتار خود را با شهروندانی که غالبا از بضاعت مالی ضعیفی برخوردارند تغییر دهد.

همچنین برخی شهروندان از سخت‌تر شدن قوانین برای اقساطی کردن مبالغ بدهی خود به این اداره گلایه دارند که جا دارد در این خصوص نیز ساز و کار مناسبی تدوین و اجرا شود.

گرچه مطالبات بسیاری از این سازمان در دست مشترکان مسکوت مانده و این موضوع امکان ارائه خدمات حداکثری را به شهروندان سلب کرده است، اما این امید می‌رود که مسؤولان این سازمان با تجدیدنظر در سیاست‌های خود و با بهبود خدمات به شهروندان، تدابیر دیگری برای تکریم مشترکان و ارباب رجوع اتخاذ کند.

انتهای پیام/فارس

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد