امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۰۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۱۰۱۱۱۲۳۷۳۹۶۱۹۹۵۸۸۱۲۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: حسین مرعشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: کشتی خوزستان در بین ۳۳ هیئت کشتی در کشور  رتبه سوم  را دارد همچنین هیئت کشتی خوزستان به عنوان هیئت برتر در استان معرفی شد.

وی با بیان اینکه تمام رده‌های سنی کشتی بهترین نتایج را در این چند سال اخیر کسب کردند، افزود:  فدراسیون کشتی با میزبانی  خوزستان برای مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان کشتی آزاد موافقت کرد و در روز ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در آبادان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی خوزستان با اشاره به جام تختی گفت: نفراتی برای جام تختی به تهران اعزام می‌شوند و امیدوارم زمان گزینش نهایی جام تختی ورزشکاران کشتی خوزستان بیشترین تعداد منتخب شده در رشته آزاد و فرنگی را داشته باشد زیرا  حضور آنها در تیم ملی افتخار ورزش استان است.

وی با بیان اینکه استانداری خوزستان قول مساعدت برای رفع کمبودهای موجود در کشتی را داده است، عنوان کرد: امیدواریم قبل از پایان سال ۹۵ مساعدت‌ها از نظر سخت‌افزاری و تجهیزات و همچنین از نظر مالی کشتی خوزستان محقق شود.

مرعشیان با اشاره به جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی بیان کرد: با توجه به اینکه در جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی بیشتر رده‌های سنی نونهالان مدنظر است. کشتی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین مسابقات جشنواره باشد و متقاضیان جشنواره استعدادیابی در رشته کشتی فرنگی و آزاد بیش از ۱۰۰ نفر هستند.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد