امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۱۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

mg_1488-as-smart-object-1-copy-1024x1024

باشگاه خبرنگاران تفکرجوان:  پس از کش و قوس های فراوان و بحث و جدل و نامه و یادداشت های مختلف در خصوص عدم رضایت صاحب معنوی و حقوقی عروسک «جناب خان» برای حضور در فصل جدید «خندوانه» خبر رسید که احتمال دارد، عروسک پرمخاطب برنامه مجدداً کنار رامبد جوان قرار بگیرد.

سعید سالارزهی صاحب عروسک «جناب خان» در گفت و گو با خبرنگار ما خبر از ساخت فیلم سینمایی جناب خان داد و افزود: در حال مذاکره هستیم تا در صورت مهیا شدن شرایط، فیلم سینمایی «جناب خان» نیز ساخته می شود.

سالارزهی در خصوص بازگشت عروسک «جناب خان» به برنامه نیز گفت: این احتمال وجود دارد که «جناب خان» به «خندوانه» بازگردد.

قابل ذکر است که چندی پیش سالارزهی در یادداشتی به دلیل عدم پرداخت حق مادی و رعایت حقوق معنوی از صاحبان برنامه «خندوانه» اظهار گلایه مندی کرده و معتقد بود حتی تعاریف شخصیت عروسک «جناب خان» نیز در برنامه «خندوانه» دچار تغییراتی شده که این با آنچه مدنظر ماست متفاوت است.

بی شک عروسک «جناب خان» در جذابیت برنامه «خندوانه» بی تاثیر نبوده و می توان گفت رامبد جوان بهتر از هر کسی می داند برنامه متبوعش از نبودن «جناب خان» لطمه خواهد دید و بازگشت او حتی برگ برنده اش در فصل جدید پروژه است. به هر حال جایگاه «جناب خان» و فرصت نقادی این  عروسک بانمک که به دلیل فاصله گرفتن از خطوط قرمز مجوز طرح مسائل مختلف را دارد در برنامه «خندوانه» بسیار مهم و اساسی است و در چند برنامه اخیر «خندوانه» که از حضور «جناب خان» بی بهره ای نبرده شد جای خالی اش محسوس بود. بی شک مسوولان این برنامه خوب می دانند حاصل این جدایی به نفع شان نخواهد بود که با پیشنهاد مالی خوب و حتی واسطه قرار دادن پیشکسوتانی چون مرضیه برومند خواهان بازگشت «جناب خان» هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد