امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

dfdde49d7dea56باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسن‌ حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: عظمت حماسه ۹ دی به عمق فتنه بر‌می‌گردد و هر کسی که عمق فتنه را بهتر بشناسد بیشتر متوجه آثار و برکات حماسه ۹ دی می‌شود.
وی افزود: زنده نگاه داشتن حماسه ۹ دی یکی از نیازهای امت اسلامی است که باید هر سال مورد توجه قرار گیرد. کشورهایی مانند آمریکا و رژیم صهیونیست‌ دشمنی خود را با ایران تمام نکرده‌اند بنابراین حماسه ۹ دی می‌تواند نمایانگر دشمنی‌های بی‌پایان آن‌ها باشد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دشمنی‌های دشمنان با روش‌های مختلف همچنان ادامه دارد گفت: زمانی که رئیس جمهور آمریکا خطاب به ملت ایران گفت شما مشت‌های گره کرده مرگ بر آمریکا خود را باز کنید تا ما با شما دست دهیم مقام معظم رهبری فرمودند که یک دست چدنی در پوشش یک مخملی می‌خواهند باطن پلید خود را به زیبایی نشان دهند.

وی تصریح‌کرد: دشمنان اسلام دشمنی خود را  در فتنه ۸۸ نشان دادند و به محض اینکه فرصتی را پیدا  و به خیال باطل خودشان در داخل کشور بتوانند رخنه کنند برخی از دیپلماسی‌ها را کنار می‌گذارند همان‌طوری که به صراحت از فتنه ۸۸ دفاع کردند.

حسن‌زاده عنوان‌کرد: تمام ملت ایران باید بداند که اعتماد به دشمن امکان‌پذیر نیست زیرا دشمن در مقام دشمنی به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: بنابر تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری دشمنان چون نمی‌توانند حکومت اسلامی را ازبین ببرد درصدد تضعیف ملت ایران هستند. پیام حماسه بزرگ ۹ دی این است که به دشمن نباید اعتماد کرد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه ملت ایران باید با بصیرت و هشیاری کامل مانع فراهم شدن ورود دشمن به داخل کشور شوند، عنوان‌کرد: در راهپیمایی بزرگ و باشکوه حماسه ۹ دی  از تمام جبهه‌ها ، احزاب  و حتی کسانی که به فتنه‌گران هم رای داده بودند حضور داشتند. وقتی که  اصل نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی مطرح باشد مردم برای مبارزه به میدان می‌آیند.

وی افزود: نخستین قدم فتنه نپذیرفتن نتیجه انتخابات بود و تنها به این موضوع ختم نشد بلکه اصل نظام هدف قرار گرفت. وقتی که موضوع از انتخابات به اصل نظام تغییر ماهیت داد از همه جناح‌ها هجوم آوردند و امروز نیز ۹ دی متعلق به همه مردم است و هر کس نسبت به انقلاب احساس دارد باید نسبت به حماسه ۹ دی نیز اهتمام داشته باشد.

حسن‌زاده با اشاره به پروژه‌های نفوذ دشمن به کشور گفت: نخستین قدم در نفوذ پاک کردن چهره پلید آمریکا است  که این اقدام اولین خیانت در حقوق مردم ایران است.

وی افزود: پروژه نفوذ زمانی رخ می‌دهد که فرد فتنه را توهم فتنه و دشمنی  تلقی کند و فتنه ۸۸ دشمنی آمریکا و صیونیست را نشان داد که چگونه رسانه‌هایشان مستقیم از فتنه‌گران و سران فتنه دفاع کردند و چگونه منافقین، سلطنت طلبان، شعبان بی‌مخ‌ها و گروه‌هایی از این قبیل در صحنه فتنه حاضر شدند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: اولین قدم مبارزه با نفوذ شناسایی کامل ماهیت و چهره دشمن است. مسئله برجام  و تحریم‌های ۱۰ سال نشان می‌دهد همان‌طوری که مقام معظم رهبری فرمودند؛ نمی‌شود به لبخندها و دیپلماسی این کشور اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی در تمامی مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ضرورت دارد، گفت: اگر واقعا بخواهیم یک تحلیل صحیح و واقع بینانه داشته باشیم هیچ کس در تحلیل واقعی نمی‌تواند به دشمنی آمریکا با ملت ایران نرسد.آمریکا همان آمریکای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و  مدافع صدام در جنگ تحمیلی است و آنقدر چهره آمریکا پلید است که هیچ‌کسی نمی‌تواند آن را پاک کند.

حسن‌زاده با بیان اینکه هر فردی که بخواهد چهره آمریکا را پاک نشان دهد مزدور است، عنوان‌کرد: امیدوارم که تمام تحلیل‌گران واقع بینانه تحلیل کنند و این گونه نباشد که فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی را به خوبی آشکار نکنند بلکه باید از ظرفیت‌های حماسه ۹ دی برای مبارزه با توطئه‌های دشمن استفاده کرد.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد