امروز

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۳۱۵۱۴۵۰۱۷۹۲۶۷۸۶۲۸۰۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان:منوچهر ورناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به عملکرد بنیاد برکت در شهرستان اندیکا ‌اظهار داشت: مردم واقعاً از فعالیت‌های گسترده‌ و برنامه‌های بنیاد برکت در مناطق محروم راضی و خشنود هستند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در شهرستان اندیکا و تلاش‌هایی که بنیاد برکت برای برطرف کردن این مشکلات انجام داده است بیان داشت: زیرساخت‌ها و راه‌های روستایی و جاده‌های بسیار مناسبی از سوی بنیاد برکت در شهرستان احداث شده و منطقه در حال رشد و عمران است.

فرماندار اندیکا با تقدیر از فعالیت‌های بنیاد برکت در این شهرستان که سبب شاد مردم شده است گفت: در این شهرستان به برکت حضور این جهادگران شاهد برطرف شدن بسیاری از معضلات و گرفتاری‌های مردم هستیم.

وی با اشاره به این‌که نباید از امور فرهنگی، مدرسه‌سازی و تجهیز و نوسازی مدارس که از سوی بنیاد برکت انجام گرفته است غافل شد بیان داشت: مطمئناً توجه به بحث آموزش و پرورش و تربیت نسل‌های آینده در پیشرفت و آبادانی کشور نقش فراوانی دارد و بنیاد برکت با همت مثال‌زدنی خود در حال انجام این امر است.

ورناصری آب‌رسانی به مناطق و روستاهای محروم به مانند شاهزاده عبدالله را مورد اشاره قرار داد و گفت: واقعا در این مورد کار بسیار بزرگی انجام گرفت و تلاش‌گران بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  بیش از ۷۰ کیلومتر خط انتقال آب را به سرانجام رساندند و باعث خوشحالی مردم و کشاورزان شدند.

وی افزود: شهرستان اندیکا در سال‌های گذشته شاهد مهاجرت مردم به دیگر استان‌ها بود، ولی با برنامه‌ها و عملکرد خوب بنیاد برکت در کمک به پیشرفت استان جلوی مهاجرت گرفته شده است و حتی شاهد مهاجرت معکوس و بازگشت آن‌ها به منطقه هستیم.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد