امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۱۲۴۳۹۹

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: غلامرضا شریعتی در مراسم بررسی روند اجرای تفاهمنامه ستاد اجرایی فرمان امام با استانداری خوزستان اظهار کرد: با انعقاد این تفاهمنامه در بعد سرمایه گذاری، فرصت خوبی برای استان خوزستان فراهم شده است. کمیته زیربنایی را معاون عمرانی و سرمایه گذاری را نیز معاون اقتصادی برعهده دارند.

وی افزود: فرمانداران و دستگاه های اجرایی باید یکی از اولویت های کاری خود را این تفاهمنامه بدانند. به هر حال ۶۰۰ میلیارد تومان کار زیربنایی است که باید انجام شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: از یک سری سازمان ها از جمله محیط زیست باید مجوز اخذ شود که تقاضا داریم هرچه سریعتر این مجوزها صادر تا پروژه ها در کمترین زمان ممکن انجام شود.

شریعتی بیان کرد: کمیته های مختلف تشکیل شده باید به صورت مداوم کارهای مربوط به اجرای پروژه را پیگیری و به صورت ماهانه نیز ارائه گزارش انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی و فرمانداران باید اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشند، شهرستان های مختلف مثل گتوند، بهبهان، ایذه و باغملک با وجود تعیین اعتبار هنوز پروژه ای برای آنها تعریف نشده که باید نسبت به تعریف پروژه ها اقدام کنند.

انتهای پیام / مهر

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد